*ne odnosi se na tekstilne proizvode
*ne odnosi se na tekstilne proizvode
Vezano za reklamaciju neispravnih neprehrambenih proizvoda možete se obratiti nadležnom servis partneru na kontakt koji je naveden u uputama za uporabu. Upute za uporabu možete pronaći putem tražilice na način da upišete naziv ili marku proizvoda, IAN broj (šifru proizvoda) ili EAN broj (bar kod) proizvoda.
Neispravan proizvod uz predočenje računa također možete reklamirati u najbližoj Lidl trgovini. Ako se odlučite za predaju proizvoda na servis u nekoj od naših trgovina, obavezno sačuvajte reklamacijski obrazac koji ćete dobiti u trgovini prilikom predaje proizvoda.
Upute za uporabu proizvoda Lidlovih robnih marki možete pronaći putem ponuđene tražilice na način da upišete naziv ili marku proizvoda, IAN broj (šifru proizvoda) ili EAN broj (bar kod) proizvoda.
Promijenili ste mišljenje? Nema problema!
Rado ćemo Vam vratiti novac ako:
- imate račun za kupljeni proizvod
- nije prošlo više od 30 dana od kupnje proizvoda
- proizvod je ispravan.
Jamstvo proizvođača, kao i druga prava iz zakona u vezi neispravnih proizvoda, vrijede neovisno o ovome. Prije povrata ili zamjene proizvoda obratite se našem osoblju na blagajni.
Stupite u kontakt s našom Službom za kupce.
Molimo ispunite kontakt obrazac za reklamaciju kako bismo obradili Vaš upit.
Izjava o zaštiti podataka
Vaše podatke navedene pod točkom 3. lijevog stupca obrađujemo sa
svrhom rješavanja Vaše reklamacije temeljem čl.6. st.1. točke b) i točke c)
Opće uredbe o zaštiti podataka. U svrhu obrade Vaše reklamacije,
potrebno je Vašu reklamaciju s Vašim osobnim podacima proslijediti
ugovornim servis partnerima. Vaši podaci se brišu sukladno zakonom
propisanom roku.
Vaša prava:
Imate pravo sukladno čl. 15. st. 1 Opće uredbe o zaštiti podataka,
temeljem zahtjeva dobiti nenaplatno obavijest o Vašim pohranjenim
osobnim podacima. U slučaju da su ispunjene zakonske pretpostavke,
imate i pravo na ispravak (čl. 16. Uredbe), pravo na brisanje (čl. 17.
Uredbe) i pravo na ograničavanje obrade (čl. 18. Uredbe) svojih osobnih
podataka. Ako ste podatke sami stavili na raspolaganje, imate pravo na
prenosivost podataka sukladno čl. 20 Uredbe. Za ostvarivanje gore
navedenih prava, za ostala pitanja, kao i u slučaju prigovora obratite se
pisanim putem ili putem e-maila službeniku za zaštitu podataka koji je
niže naveden.
Imate pravo uložiti prigovor kod Agencije za zaštitu osobnih podataka.
Voditelj obrade u smislu čl. 4. točke 7. Opće uredbe o zaštiti podataka:
LIDL HRVATSKA d.o.o.k.d.
Ulica kneza Ljudevita Posavskog 53
10410 Velika Gorica
Kontakt službenika za zaštitu podataka: zastita_podataka@lidl.hr
Vrijeme obrade reklamacije
Vrijeme obrade reklamacije može varirati, ovisno o vrsti oštećenja ili
odgovornom servis partneru. Molimo uzmite u obzir da obrada reklamacije
traje min. 30 dana.
Opće napomene
Kvarovi koji su nastali uslijed nepažljivog ili nestručnog rukovanja nisu
pokriveni jamstvom.
Gubitak podataka s medija za pohranu podataka
U slučaju da se Vaši podaci nalaze na proizvodu koji se reklamira,
napominjemo da tijekom popravka proizvoda može doći do gubitka
podataka pohranjenih na mediju za pohranu podataka.
S obzirom da navedene podatke ne prikupljamo, odnosno ni na koji način
ne obrađujemo te na iste nemamo nikakav utjecaj, gore navedena Izjava o
zaštiti podataka ne primjenjuje se na takve podatke te za gubitak takvih
podataka ne odgovoramo.
Ispuštanje pogonskog goriva
Kod reklamacija proizvoda koji sadrže pogonsko gorivo kupac je obavezan
prije predaje proizvoda ispustiti pogonsko gorivo.
U slučaju dodatnih upita kontaktirati Službu za kupce
Ako imate dodatnih upita u vezi Vaše reklamacije, molimo da kontaktirate
našu Službu za kupce na sljedeću email adresu ili broj telefona:
0800 200 220 (besplatni broj; pozivi mogući samo unutar Hrvatske)
Radno vrijeme: pon-pet 8-20h / sub 8-15h