*ne odnosi se na tekstilne proizvode

Često postavljana pitanja

Vezano za reklamaciju neispravnih neprehrambenih proizvoda možete se obratiti nadležnom servis partneru na kontakt koji je naveden u uputama za uporabu. Upute za uporabu možete pronaći putem tražilice na način da upišete naziv ili marku proizvoda, IAN broj (šifru proizvoda) ili EAN broj (bar kod) proizvoda.

Neispravan proizvod uz predočenje računa također možete reklamirati u najbližoj Lidl trgovini. Ako se odlučite za predaju proizvoda na servis u nekoj od naših trgovina, obavezno sačuvajte reklamacijski obrazac koji ćete dobiti u trgovini prilikom predaje proizvoda.

Upute za uporabu proizvoda Lidlovih robnih marki možete pronaći putem ponuđene tražilice na način da upišete naziv ili marku proizvoda, IAN broj (šifru proizvoda) ili EAN broj (bar kod) proizvoda.

Promijenili ste mišljenje? Nema problema!

Rado ćemo Vam vratiti novac ako:

- imate račun za kupljeni proizvod
- nije prošlo više od 30 dana od kupnje proizvoda
- proizvod je ispravan.

Jamstvo proizvođača, kao i druga prava iz zakona u vezi neispravnih proizvoda, vrijede neovisno o ovome. Prije povrata ili zamjene proizvoda obratite se našem osoblju na blagajni.

 

Stupite u kontakt s našom Službom za kupce.

KONTAKT OBRAZAC ZA REKLAMACIJE

Molimo ispunite kontakt obrazac za reklamaciju kako bismo obradili Vaš upit.

 

Informacije za kupce:

Izjava o zaštiti podataka

Vaše podatke navedene pod točkom 3. lijevog stupca obrađujemo sa

svrhom rješavanja Vaše reklamacije temeljem čl.6. st.1. točke b) i točke c)

Opće uredbe o zaštiti podataka. U svrhu obrade Vaše reklamacije,

potrebno je Vašu reklamaciju s Vašim osobnim podacima proslijediti

ugovornim servis partnerima. Vaši podaci se brišu sukladno zakonom

propisanom roku.

 

Vaša prava:

Imate pravo sukladno čl. 15. st. 1 Opće uredbe o zaštiti podataka,

temeljem zahtjeva dobiti nenaplatno obavijest o Vašim pohranjenim

osobnim podacima. U slučaju da su ispunjene zakonske pretpostavke,

imate i pravo na ispravak (čl. 16. Uredbe), pravo na brisanje (čl. 17.

Uredbe) i pravo na ograničavanje obrade (čl. 18. Uredbe) svojih osobnih

podataka. Ako ste podatke sami stavili na raspolaganje, imate pravo na

prenosivost podataka sukladno čl. 20 Uredbe. Za ostvarivanje gore

navedenih prava, za ostala pitanja, kao i u slučaju prigovora obratite se

pisanim putem ili putem e-maila službeniku za zaštitu podataka koji je

niže naveden.

Imate pravo uložiti prigovor kod Agencije za zaštitu osobnih podataka.

Voditelj obrade u smislu čl. 4. točke 7. Opće uredbe o zaštiti podataka:

LIDL HRVATSKA d.o.o.k.d.

Ulica kneza Ljudevita Posavskog 53

10410 Velika Gorica

Kontakt službenika za zaštitu podataka: zastita_podataka@lidl.hr


Vrijeme obrade reklamacije

Vrijeme obrade reklamacije može varirati, ovisno o vrsti oštećenja ili

odgovornom servis partneru. Molimo uzmite u obzir da obrada reklamacije

traje min. 30 dana.

 

Opće napomene

Kvarovi koji su nastali uslijed nepažljivog ili nestručnog rukovanja nisu

pokriveni jamstvom.


Gubitak podataka s medija za pohranu podataka

U slučaju da se Vaši podaci nalaze na proizvodu koji se reklamira,

napominjemo da tijekom popravka proizvoda može doći do gubitka

podataka pohranjenih na mediju za pohranu podataka.

S obzirom da navedene podatke ne prikupljamo, odnosno ni na koji način

ne obrađujemo te na iste nemamo nikakav utjecaj, gore navedena Izjava o

zaštiti podataka ne primjenjuje se na takve podatke te za gubitak takvih

podataka ne odgovoramo.


Ispuštanje pogonskog goriva

Kod reklamacija proizvoda koji sadrže pogonsko gorivo kupac je obavezan

prije predaje proizvoda ispustiti pogonsko gorivo.

 

U slučaju dodatnih upita kontaktirati Službu za kupce

Ako imate dodatnih upita u vezi Vaše reklamacije, molimo da kontaktirate

našu Službu za kupce na sljedeću email adresu ili broj telefona:

kupac@lidl.hr

0800 200 220 (besplatni broj; pozivi mogući samo unutar Hrvatske)

Radno vrijeme: pon-pet 8-20h / sub 8-15h