Pravila o zaštiti podataka za Lidl Plus

Stanje: rujan 2021.

 

Zahvaljujemo na Vašem interesu za Lidl Plus.  

 

Lidl Plus je program usluge za kupce (u nastavku teksta: „Usluga” ili „Lidl Plus”) Lidl grupe kojom upravlja Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Njemačka (u nastavku teksta: „Lidl Stiftung”, „mi”, „nas”). Društvo Lidl Stiftung obrađuje podatke potrebne za pružanje usluge kao odgovorna strana budući da se podaci prikupljaju, analiziraju i prosljeđuju lokalnom društvu Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.  (u nastavku teksta zajedno s Lidl Stiftung kao: „Lidl društva” ili „Lidl”).

 

Ubuduće ovom se popisu mogu pridodati i druga društva ako SB Lidl KG izravno ili neizravno drži udjele u dotičnom društvu i ako ta društva sudjeluju u ponudi Lidl Plus. 

 

Ako u sklopu ove usluge Lidl društva primaju podatke na temelju Vaše dobrovoljne privole te Vas obavještavaju o Lidlovim aktualnim ponudama i akcijama, oni će biti odgovorni subjekti u smislu propisa o zaštiti podataka.

 

Ova Pravila o zaštiti podataka odnose se na aktivnosti obrade koje provodi Lidl Stiftung kao voditelj obrade. Službeniku za zaštitu podataka društva Lidl Stiftung možete se obratiti na gore navedenu poštansku adresu ili na: zastitapodataka@lidlplus.hr.

 

Usluga je namijenjena potrošačima (u nastavku teksta: „korisnici" ili „Vi") koji od društva Lidl Stiftung žele primati personalizirane informacije o ponudama i promocijama u sklopu programa Lidl Plus te ponudama, proizvodima i uslugama odabranih partnera i Lidl društava koje u najvećoj mogućoj mjeri odgovaraju Vašim interesima. Osnova za utvrđivanje odgovarajućih interesa su kupovne navike i korištenje proizvoda i usluga Lidl društava, detaljnije opisanih u nastavku teksta.

 

Zahvaljujući programu Lidl Plus možete koristiti razne usluge koje su prilagođene upravo Vama. One, između ostalog, uključuju ponude posebno prilagođene Vašim potrebama i željama, sudjelovanje u nagradnim igrama, ekskluzivne popuste i akcije. Ovisno o tome gdje i u kojoj mjeri koristite uslugu, Lidl Stiftung prosljeđuje Vaše podatke pojedinim Lidl društvima kako bi Vam mogli pružiti odgovarajuću uslugu.

1. Koje podatke o Vama prikupljamo i koje komunikacijske kanale koristimo u tu svrhu? 

 

Registracija za program Lidl Plus

 

U okviru postupka registracije prikupljamo sljedeće podatke o kupcu: ime, prezime, datum rođenja, e-mail adresu, broj mobitela i preferiranu Lidl trgovinu. Kao neobavezan podatak, možete navesti način oslovljavanja, spol i adresu (ulica, kućni broj, poštanski broj, grad i država).  Za određivanje preferirane trgovine možete upotrijebiti funkciju geolokalizacije na Vašem mobilnom uređaju.

 

Podaci iz usluge Moj Lidl račun

 

Ako ste dobrovoljno unijeli određene podatke o svojim osobnim prilikama i interesima u aplikaciju Moj Lidl račun, te ćemo podatke također prikupljati u okviru programa Lidl Plus..

 

Posjeti trgovini 

 

Kada se prilikom posjeta trgovini identificirate na blagajni, zabilježit ćemo trgovinu koju ste posjetili, proizvode koje ste kupili prema količini, vrsti i cijeni, kupone koje ste iskoristili, ukupan iznos računa,  vrijeme plaćanja i vrstu plaćanja. Povezivanjem Vaše kupnje s Vašim korisničkim računom ispunjavamo svrhu navedenu pod točkom 2., primjerice kako bismo Vam mogli proslijediti ponude posebno prilagođene Vašim preferencijama i interesima te ponuditi sudjelovanje u posebnim ponudama.

 

Na blagajni se možete identificirati putem svoje digitalne korisničke kartice ili broja mobitela koji ste dali prilikom registracije. 

  

 

Služba za kupce

 

Prilikom kontaktiranja Službe za kupce Lidl društava koristimo podatke koje ste nam u tu svrhu naveli.

 

Korištenje aplikacije

 

Prilikom korištenja aplikacije Lidl Plus prikupljamo podatke o trgovini u kojoj obavljate kupovinu. Ujedno prikupljamo podatke o svim sadržajima koje ste pregledavali u aplikaciji, kao što su aktivirani kuponi, Vaše postavke o primanju obavijesti, sudjelovanje u nagradnim igrama, pregledani članci i odabrana glavna trgovina. Prikupljamo i podatke o Vašoj interakciji s aplikacijom, poput odjeljaka koje posjećujete, zaslona prikazanih tijekom svake sesije, broja klikova i pomicanja (scroll). Ujedno obrađujemo Vaš korisnički identifikacijski broj (Loyalty ID), podatke o verziji operativnog sustava koju koristite, identifikaciji uređaja, jeziku sustava i odabranoj zemlji te verziji aplikacije koju koristite.

 

Vaši se podaci za prijavu pohranjuju i koriste za prijavu. Kako se ne biste morali ponovno prijavljivati ​​svaki put kada otvorite aplikaciju, Vaši (kriptirani) podaci za prijavu pohranjuju se u aplikaciji sve dok se ne odjavite s računa.

 

Račune dobivene putem digitalne blagajne možete pohraniti na svoj uređaj ili ih izravno proslijediti putem aplikacije Messenger ako aplikaciji dopustite pristup svojim fotografijama/medijima. Kameru svog mobilnog uređaja možete koristiti za skeniranje QR kupona ako to dopustite.

 

U okviru aplikacije provodimo ankete i prikupljamo podatke o Vašim kupovnim navikama, korištenju aplikacije, osobnim okolnostima i interesima.

 

Newsletteri ostalih pružatelja usluga 

 

Ako ste dali privolu za primanje newslettera internetske trgovine ili bilo koje druge usluge opisane u prethodnom odlomku kojima upravljaju Lidl društva, od navedenih društava možemo primiti informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera, uključujući informacije o vremenu otvaranja newslettera, poveznica ili odjeljaka koje ste kliknuli, trajanju i učestalosti korištenja.

 

Analiza ponašanja korisnika / kolačići

 

Prilikom korištenja aplikacije upotrebljavamo grupiranje korisničkih profila u svrhu statističke analize te ih dodjeljujemo, ako je moguće, Vama ili Vašoj adresi elektroničke pošte ili korisničkom broju. Ako ti podaci nisu tehnički nužni za osiguravanje funkcionalnosti aplikacije, oni se prikupljaju i koriste samo ako ste dali privolu za naše tehnologije praćenja (pogledajte i točku 2. ovih Pravila o zaštiti podataka). To uključuje i sljedeće usluge ili pružatelje usluga praćenja:   

 

Adjust

 

Aplikacija Lidl Plus upotrebljava alat za analizu adjust, proizvod društva adjust GmbH. Prilikom instalacije aplikacije Lidl Plus kada pristajete na upotrebu tehnologija praćenja koje aplikacija upotrebljava, adjust će u naše ime analizirati sljedeće:

 

  • klikovi: svaki put kada kliknete na poveznicu koju omogućuje adjust. Klikovi se mjere kako bi se provela analiza dodjele, odnosno razumijevanje lokacije na kojoj ste saznali za aplikaciju Lidl Plus i instalirali je, što između ostalog može biti poveznica na nekom web-mjestu, kampanja putem e-pošte ili na društvenim mrežama.
  • Instalacije: čim date svoju privolu za praćenje, aplikacija Lidl Plus komunicira s programom adjust kako bi obavijestila da je izvršena nova instalacija. Ova se instalacija tada dodjeljuje gore spomenutom kliku kada ga izvodi isti uređaj.
  • Sesije: koliko je puta aplikacija Lidl Plus otvorena na Vašem uređaju.
  • Događaji: Vaša interakcija u aplikaciji Lidl Plus. Svaki put kada se registrirate ili prijavite u aplikaciju Lidl Plus, kreirat će se događaj. Svrha je toga utvrditi najbolje kanale oglašavanja.

 

Ove nam informacije pomažu razumjeti kako komunicirate s našom aplikacijom. Ujedno nam pomažu analizirati i poboljšati naše promidžbene kampanje na mobilnim uređajima.

 

Za analizu gore navedenog, adjust koristi sljedeće identifikatore oglašavanja: (i) IDFA (Identifikator  oglašavanja = identifikacija oglašavanja za iOS uređaje) ili (ii) ID oglašavanja za Android uređaje ili (iii) Huawei ID, IP-/MAC adresa, HTTP zaglavlje te otisak prsta na Vašem uređaju (dodatno: vrijeme pristupa, država, jezik, lokalne postavke, operativni sustav i njegova  verzija te verzija aplikacije). Osim toga, u ovoj analizi adjust obuhvaća podatke o korisničkim uređajima i aktivnosti na internetu, aplikacijama i event tokenima. Obrada ovih podataka odvija se isključivo pseudonimizacijom. U bilo kojem trenutku putem svog operativnog sustava možete deaktivirati ili vratiti IDFA, ID oglašavanja za Android i Huawei ID na prijašnje postavke. U slučaju da IDFA nije dostupan, adjust koristi SkAdNetwork, Appleov API za atribuciju, kako bi pridružio instalacije naše aplikacije nekoj promidžbenoj kampanji.

 

Adjust dijeli ove podatke i s našim pružateljima usluga Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA („Google") i Facebook, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 („Facebook"). Ako Google i Facebook mogu upotrijebiti ove podatke za Vašu identifikaciju, oni će programu adjust omogućiti podatke o promidžbenim kampanjama zbog kojih ste posjetili App Store/Google Play i o tome kako ste postupili na App Storeu/Google Playu (uključujući i jeste li preuzeli aplikaciju ili je poništili i slične informacije). Adjust upotrebljava ove podatke u svrhu izrade anonimne statistike kako bismo mogli pratiti uspjeh pojedinačnih promidžbenih kampanja.

 

 

Google Firebase

 

U ovoj aplikaciji koriste se A/B Testing, Analytics, Cloud Messaging, Crashlytics, Dynamic Links, In-App Messaging, Performance, Predictions i Remote Config, analitičke usluge koje omogućuje Google („Firebase"), koje se, povrh ostalog,  upotrebljavaju za analizu korištenja aplikacije. Kada instalirate aplikaciju Lidl Plus, Firebase bilježi kada i koliko dugo koristite aplikaciju, koje stranice aplikacije su otvarane, koje funkcije su odabrane i koji sadržaji su prikazani. To nam pomaže u razumijevanju na koji način komunicirate s našom aplikacijom. Osim toga, na temelju Vašeg korisničkog ponašanja možemo neprestano poboljšavati aplikaciju i staviti Vam na raspolaganje ponude/usluge koje Vam više odgovaraju. Uz to možemo istovremeno provoditi nekoliko ispitivanja aplikacije i na temelju podataka raditi na daljnjem razvoju aplikacije.

 

Za ovu analizu, Firebase pristupa Vašem korisničkom broju od trenutka kada dovršite registraciju. Pojedinosti o zaštiti podataka u vezi s platformom Google Firebase možete pronaći na web-mjestu Google Firebase.

 

Salesforce

 

Prilikom korištenja odjeljka „FAQ” (Često postavljana pitanja) u našoj aplikaciji, naš pružatelj usluga salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31 , 80636 München („Salesforce“) upotrebljava kolačiće. Kolačići su male tekstualne datoteke koje se pohranjuju na Vašem uređaju kada koristite odjeljak „Često postavljana pitanja“. Salesforce koristi dvije vrste kolačića: tehnički nužne bez kojih bi funkcionalnost bila ograničena te analitičke kolačiće.

 

Tehnički nužni kolačići:

 

Sljedeći nužni kolačići pomažu da odjeljak „Često postavljana pitanja“ u aplikaciji bude upotrebljiv. Ovaj odjeljak ne može ispravno raditi bez ovih kolačića.

Naziv

Pružatelj

Svrha

Istek

Vrsta

renderCtx

 

Salesforce

Koristi se za dohvaćanje traženih stranica i sadržaja na temelju navigacije korisnika.

Privremeni kolačić. Briše se automatski nakon zatvaranja odjeljka.

HTTP kolačić

 

pctrk

Salesforce

Koristi se za praćenje broja pregleda odjeljaka.

 

Privremeni kolačić. Briše se automatski nakon zatvaranja odjeljka.

HTTP kolačić

force-stream

Salesforce

Koristi se za prosljeđivanje upita s poslužitelja unutar infrastrukture Salesforcea za tzv. „sticky sessions“.

 

3 sata

HTTP kolačić

sfdc-stream

Salesforce

Koristi se za prosljeđivanje upita s poslužitelja unutar infrastrukture Salesforcea za tzv. „sticky sessions“.

 

3 sata

HTTP kolačić

force-proxy-stream

Salesforce

Koristi se kako bi se osiguralo da korisnički zahtjevi dolaze na isti proxy poslužitelj.

 

3 sata

HTTP kolačić

CookieConsentPolicy

Salesforce

Koristi se kako bi se korisnička privola ispravno primjenjivala.

 

1 godina

HTTP kolačić

 

inst

Salesforce

Koristi se za preusmjeravanje zahtjeva na neki podrazred kada oznake (bookmarks) i tvrdo kodirani URL-ovi šalju zahtjeve drugačijem podrazredu. Ove se vrste zahtjeva mogu pojaviti nakon org migracije, podjele ili nakon ažuriranja URL-a.

 

Privremeni kolačić. Briše se automatski nakon zatvaranja odjeljka.

HTTP kolačić

 

1

Salesforce

Koristi se za registraciju izvora navigacije radi ispravnog prikaza web stila.

 

Trajni

HTTP kolačić

 

LSSIndex:LOCAL{"namespace":"c"}

Salesforce

Koristi se za registraciju izvora navigacije radi ispravnog prikaza web stila.

 

Trajni

HTTP kolačić

 

LSSNextSynthtic:LOCAL

Salesforce

Koristi se za registraciju izvora navigacije radi ispravnog prikaza web stila.

 

Trajni

HTTP kolačić

source

Salesforce

Koristi se za registraciju izvora navigacije radi ispravnog prikaza web stila.

 

Trajni

HTTP kolačić

 

 

 

Analitički kolačići:

 

 

Ovi analitički kolačići omogućuju našem pružatelju usluga izradu statistika o korištenju odjeljka „Često postavljana pitanja“ kako bismo ga prilagodili Vašim potrebama. Upotrebljavamo sljedeće kolačiće: 

Naziv

Pružatelj

Svrha

Istek

Vrsta

BrowserId

 

 

Salesforce

Koristi se za bilježenje sesija/posjeta preglednika u svrhu isključivo interne analitike proizvoda.

 

1 godina

HTTP kolačić

 

 

 

 

Salesforce kolačići ne pohranjuju informacije koje izravno identificiraju neku osobu, no upotrebljavaju jedinstvenu identifikaciju Vašeg uređaja (uključujući ostale tehničke detalje poput IP adrese, operativnog sustava, pružatelja internetskih usluga itd.). Obrada svih podataka prilikom korištenja odjeljka „FAQ“ u aplikaciji odvija se na poslužiteljima društva Salesforce u Europskoj uniji.

 

Opt-Out

Ako želite povući svoju privolu za praćenje tijekom korištenja programa Lidl Plus, to možete učiniti u svakom trenutku s budućim učinkom te možete upravljati praćenjem nakon dovršetka registracije putem značajke opt out u aplikaciji pod „Više“ à „Pravne informacije” à „Dijeljenje podataka u Lidl Plusu“.

 

Usluge karte

U ovoj aplikaciji imate mogućnost koristiti uslugu karte operativnog sustava Vašeg mobilnog uređaja. Zahvaljujući toj usluzi interaktivne se karte mogu prikazati izravno u aplikaciji. Ova je funkcija jako praktična primjerice za pronalaženja Lidl trgovine u Vašem području.

 

Da biste upotrebljavali funkciju usluge karte, potrebno je obraditi Vašu IP adresu u okviru internetske komunikacije. Obrada se obično izvodi na poslužitelju odgovarajućih operativnih sustava. Nemamo utjecaja na konkretnu obradu podataka od strane pružatelja usluga operativnih sustava. Detaljnije informacije o svrsi i opsegu obrade podataka mogu se pronaći u pravilima o privatnosti pružatelja usluga. Tamo ćete pronaći i detaljnije informacije o svojim pravima i postavkama za zaštitu Vaše privatnosti.

 

Adrese i pravila o privatnosti pružatelja usluga:

 

Poveznice (linkovi) na druge web stranice i aplikacije

 

Naša aplikacija uključuje poveznice na druga web-mjesta i aplikacije kojima upravlja jedno od društava Lidl grupe ili naši odabrani partneri navedeni u prethodnom tekstu ili treća strana. Kada kliknete na jedan od natpisa unutar aplikacije i/ili istaknute proizvode, bit ćete preusmjereni na web-mjesto/aplikaciju ili u Vašu odgovarajuću trgovinu aplikacija. Poveznice mogu uključivati i posebne tehnologije praćenja koje će operatorima spomenutih web-mjesta/aplikacija omogućiti da razumiju i odrede gdje je korisnik saznao o njima. Preporučujemo Vam da pregledate odgovarajuća pravila o privatnosti svakog web-mjesta/aplikacije na koju ćete biti preusmjereni kako biste razumjeli koje će podatke o Vama operator obrađivati. Kada Vas preusmjeravamo na bilo koju od ovih web-mjesta/aplikacija, obrađujemo Vaše osobne podatke kako bismo udovoljili Vašem (tehničkom) zahtjevu za posjet odgovarajućoj aplikaciji ili web-mjestu (čl. 6. st. 1. točka b) Opće uredbe o zaštiti podataka) i na temelju legitimnog interesa operatora za provedbu oglašavanja (čl. 6. st. 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti podataka).

 

Newsletter/ push obavijesti/ SMS

 

Osim toga, prikupljamo informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera i ostalih informacija koje Vam šaljemo u obliku push obavijesti ili SMS poruka, pohranjujemo ih, te ih, ako je moguće, dodjeljujemo Vama odnosno Vašoj e-mail adresi ili korisničkom broju. Pri tome prikupljamo podatke o vremenu otvaranja poruke, koje ste poveznice ili odjeljke kliknuli, koje ste proizvode odabrali, vrijeme, trajanje te učestalost korištenja.

Navedene podatke prikupljamo i koristimo samo ako ste za to dali privolu (pogledajte i točku 2. ovih pravila o zaštiti podataka).

 

Posebne kategorije osobnih podataka

 

U analizu Vaših gore navedenih osobnih podataka nisu uključene posebne kategorije osobnih podataka u smislu čl. 9. st. 1. Opće uredbe o zaštiti podataka (kao što su informacije o Vašem zdravlju ili Vašim vjerskim uvjerenjima).

2. U koje svrhe i temeljem koje pravne osnove obrađujemo Vaše podatke? 

 

Podatke navedene u točki 1. prikupljamo kako bismo Vam mogli ponuditi odgovarajuće usluge programa Lidl Plus.

 

Svrha komunikacije, identifikacija i zaštita Vašeg korisničkog profila

 

Glavni podaci o kupcu koji se prikupljaju prilikom registracije služe za komunikaciju s Vama te za jasno pridruživanje Vaših kupovnih navika i korisničkog ponašanja Vašem korisničkom profilu.

Ako ste u okviru korištenja naše aplikacije ili u postavkama svog mobilnog uređaja dali privolu za takozvanu geolokalizaciju putem dijaloga „Dopustiti ovlast“, ovu funkciju koristimo kako bismo Vam mogli ponuditi individualne usluge koje se odnose na Vašu lokaciju. Na taj način, posebice u okviru funkcije „Pretraživanje trgovina“, obrađujemo Vašu lokaciju i mrežu kako bismo Vam mogli prikazati najbliže trgovine. Podatke o geolokalizaciji ne pohranjujemo trajno.

 

U okviru Vaše registracije tražimo, između ostalog, i Vaš datum rođenja (vidi točku 1. gore). Kao prvo, preduvjet za Vaše sudjelovanje jest da imate najmanje 18 godina (vidi točku 2. uvjeta). Drugo, zbog zaštite djece postoje dobne granice za promidžbu određenih proizvoda (primjerice, u slučaju reklamiranja alkoholnih pića djeci).

Vašu adresu elektroničke pošte koristimo i kako bismo Vas zaštitili od neovlaštenog pristupa treće strane tako da Vam putem elektroničke pošte pošaljemo obavijest, primjerice, u slučaju pristupa putem drugog uređaja, tj. uređaja kojeg niste prethodno upotrijebili za pristup aplikaciji Lidl Plus.

 

Ova se obrada provodi temeljem zakonskih propisa koji nam dopuštaju obradu osobnih podataka u mjeri u kojoj je to potrebno za korištenje naše usluge, odnosno radi izvršenja ugovora (čl. 6. st. 1. točka b) Opće uredbe o zaštiti podataka) i zato što prevladava naš legitiman interes da korištenje aplikacije učinimo što lakšim i učinkovitijim (čl. 6. st. 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti podataka).

 

Svrha optimizacije u distribucijskim područjima i mreži trgovina

 

Ako nam stavite na raspolaganje podatke o svojoj adresi, njih ćemo koristiti za identificiranje i optimizaciju naših distribucijskih područja za letke. Na taj način možemo ograničiti gubitke uslijed rasipanja letaka i pokušati provoditi ciljaniju promidžbu i optimizirati našu mrežu trgovina kako bismo utvrdili odgovarajuće lokacije podružnica. Navođenje podataka o adresi je dobrovoljno. Ti se podaci obrađuju temeljem našeg legitimnog interesa za optimizaciju prodajnih kanala (čl. 6. st. 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti podataka).

 

Svrha utvrđivanja Vaših interesa za proizvodima  i optimizacije naše online ponude

 

Kako bismo Vam osigurali prednosti članstva Lidl Plus i omogućili najbolje moguće individualne ponude te ciljano provodili ankete kupaca, želimo Vas pobliže upoznati. U tu svrhu prvo utvrđujemo koji bi Vam proizvodi, akcije i usluge mogli biti zanimljivi i odgovarajući. Pomoću tih informacija možemo Vam skrenuti pažnju na, primjerice, akcije za Vaše omiljene proizvode, ponuditi Vam posebne cijene s pogodnostima i obavještavati Vas o atraktivnim ponudama u okviru posebnih promocija asortimana. Iz tog razloga prikupljamo, obrađujemo i koristimo niz osobnih podataka o Vašim kupovnim i ostalim navikama kao što je navedeno pod točkom 1.

 

Prikupljeni osobni podaci mogu biti prikladni za donošenje zaključka o Vašem interesu za proizvode. To uključuje sve podatke navedene pod točkom 1.

Međutim, i drugi podaci koji su gore navedeni mogu pružiti značajne informacije o Vašim potencijalnim interesima za proizvode. U tu svrhu utvrđujemo moguću povezanost između jednog ili više osobnih podataka i interesa za proizvode. Za utvrđivanje ove povezanosti koristimo matematičko-statističke metode. U tu se svrhu Vaši osobni podaci uspoređuju s podacima drugih kupaca. Temeljem te usporedbe, možemo izvesti zaključke o tome koji bi ostali proizvodi i akcije koji su zanimljivi kupcima sa sličnim interesima mogli biti zanimljivi i Vama.

Ove se aktivnosti obrade provode na temelju zakonskih odredaba koje nam dopuštaju obradu osobnih podataka u onoj mjeri u kojoj je to potrebno za korištenje usluge, odnosno izvršenje ugovora (čl. 6. st. 1. točka b) Opće uredbe o zaštiti podataka) i zato što imamo legitiman interes da našu ponudu što bolje prilagodimo Vašim interesima za proizvode (čl. 6. st. 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti podataka).

 

Ako ste dali odgovarajuću privolu, u ovaj profil mogu se uključiti i informacije koje smo izdvojili iz Vašeg uređaja. U tom slučaju obrađujemo Vaše osobne podatke na temelju čl. 6. st. 1. točke a) Opće uredbe o zaštiti podataka. To se odnosi na obrade podataka navedene pod „Online trgovina“, „Analiza korisničkog ponašanja“ i „Newsletter/ push obavijesti/ SMS poruke“.

Osim za povećanje pouzdanosti profila, ove informacije koristimo i za optimizaciju aplikacije Lidl Plus i naših ostalih online ponuda ako je to obuhvaćeno Vašom privolom. Pravna osnova za to je također čl. 6. st. 1. točka a) Opće uredbe o zaštiti podataka.

 

Svrha  prikupljanja promidžbene komunikacije

 

Ako ste dali odgovarajuću privolu, podatke opisane pod točkom 1. prenosimo društvima Lidl grupe  kako bi Vas ta društva elektroničkom komunikacijom (primjerice, e-poštom ili SMS porukama) i/ili poštom obavještavala o akcijama, ponudama i o njihovim relevantnim proizvodima i uslugama te Vas pozvali na sudjelovanje u anketama kupaca. 

Takvo se izravno obraćanje koristi jer ste nam dali odgovarajuću privolu (čl. 6. st. 1. točka a) Opće uredbe o zaštiti podataka).

 

Svrha lokacijske i vremenske koordinacije

 

Vaše osobne podatke obrađujemo i koristimo s obzirom na mjesto i vrijeme Vaših kupnji, kako bismo Vam dostavili promidžbu temeljenu na vremenu i mjestu, npr. putem push obavijesti na Vaš mobilni telefon ili SMS porukama. Ako je Vaš preferirani dan za kupovinu primjerice subota, možemo Vam ukazati na akcije koje su posebno određene za taj dan. Ujedno Vam možemo predstaviti ponudu specifičnu za regiju ako imamo informacije o tome u kojoj regiji preferirate obavljati kupovinu.

 

Push obavijesti su obavijesti koje se šalju s aplikacije na Vaš uređaj i tamo se prikazuju s prioritetom. Aplikacija koristi push obavijesti ako ste prilikom instalacije aplikacije ili u nekom drugom trenutku tijekom korištenja aplikacije u postavkama svog uređaja dali privolu za dobivanje push obavijesti. Primanje push obavijesti možete deaktivirati u svakom trenutku.

 

Ako analiziramo mjesto i vrijeme Vaše kupnje, to je potrebno za korištenje naše usluge ili izvršenje  ugovora (čl. 6. st. 1. točka b) Opće uredbe o zaštiti podataka) i zato što imamo legitiman interes da naše ponude što je bolje prilagodimo vremenskim i lokalnim okolnostima (čl. 6. st. 1. točka f) Opće uredbe o zaštiti podataka).

 

Svrha obrade zahtjeva kupaca

 

S osobnim podacima koje nam dajete prilikom kontaktiranja Službe za kupce, primjerice putem našeg obrasca za kontakt, postupamo povjerljivo. Vaše podatke koristimo isključivo u svrhu obrade Vašeg upita te za rješavanje i odgovaranje na Vaše zahtjeve vezane za pravo na privatnost.

 

Kako bismo mogli obraditi Vaše upite upućene Službi za korisnike na najbolji mogući način, gore navedene podatke stavljamo na raspolaganje i drugim društvima Lidl grupe. To znači da za obradu Vaših upita nije potrebno ponovno bilježiti i pohranjivati ​​te podatke. Vaše podatke Lidl društva koriste isključivo u svrhu provjere Vas kao kupca ili korisnika i obrade Vašeg upita.

Pravna osnova za obradu Vaših podataka je čl. 6. st. 1 točka b) Opće uredbe o zaštiti podataka jer je to nužno za obradu Vašeg zahtjeva, kao i čl. 6. st. 1 točka f) iste Uredbe.

 

Naš i Vaš istovremeni (legitimni) interes za ovu obradu podataka proizlazi iz cilja da odgovorimo na Vaše upite, riješimo sve probleme koji se mogu pojaviti i na taj način održati i promovirati Vaše zadovoljstvo kao kupca ili korisnika naših usluga ili usluga drugih društava Lidl grupe.

Pravna osnova za obradu Vaših zahtjeva prema odredbama o zaštiti podataka je čl. 6. st. 1. točka c) Opće uredbe o zaštiti podataka jer je ona nužna kako bismo ispunili našu zakonsku obvezu obrade Vašeg zahtjeva.

 

 

Svrha omogućavanja korištenja aplikacije

 

Podatke prikupljene tijekom korištenja aplikacije obrađujemo kako bi naša aplikacija mogla ispravno raditi. Te informacije su nam osobito potrebne kako bi aplikacija mogla pohraniti preferirane postavke, kao na primjer zemlju i jezik, kako bismo mogli brzo riješiti tehničke probleme i kako biste mogli imati pristup određenim područjima. Ti se podaci ne koriste za izradu korisničkih profila.

Pravna osnova za upotrebu za to potrebnih tehnologija je čl. 6. st. 1. točka b) Opće uredbe o zaštiti podataka, odnosno mi obrađujemo Vaše podatke radi pružanja naših usluga u okviru izvršavanja ugovora.

 

Korištenje usluga karata temelji se na našem ugovornom odnosu s Vama, čl. 6. st. 1 b) Opće uredbe o zaštiti podataka, kao i o našem legitimnom interesu da Vam naše ponude predstavimo na privlačan način i olakšamo pronalaženje lokacija koje smo naveli u aplikaciji. To predstavlja legitiman interes u smislu čl. 6. st. 1 točke f) Opće uredbe o zaštiti podataka.

 

3. Kome prosljeđujemo Vaše osobne podatke?

 

Vaše osobne podatke stavljamo na raspolaganje trećim stranama kako slijedi:

Otkrivanje pružateljima usluga

 

Za obradu Vaših podataka djelomično angažiramo pružatelje usluga. Društva koja to rade za nas pomno se odabiru i potpisuju ugovor. Obvezana su našim uputama i mi provodimo nadzor prije početka obrade i redovito nakon toga. Prilikom vršenja aktivnosti za nas navedena društva nikada ne koriste Vaše osobne podatke u vlastite svrhe.

U tom smislu, Vaše podatke prosljeđujemo primateljima koji nam pružaju:

  • usluge prostora za pohranu, sustave baza podataka ili slično,
  • tehničku podršku,
  • marketinške i tehničke savjete.

 

 

Otkrivanje operatorima povezanih Lidl usluga

 

Između Lidl društava (vidi točku 1. gore) prosljeđujemo sljedeće podatke odgovarajućem nacionalnom društvu pod gore navedenim uvjetima:

 

  • Vaše preferencije u pogledu proizvoda utvrđene za ciljano predstavljanje sadržaja koji je za Vas relevantan.

 

  • Vaš korisnički broj ako sudjelujete u nagradnoj igri koju organizira nacionalno društvo te Vaše ime i prezime i broj telefona ako ste izvučeni kao pobjednik.

 

Ako su podaci koje ste naveli potrebni za obradu upita putem naše Službe za kupce, Vaši se podaci mogu proslijediti Lidl društvima. Gore navedene podatke prosljeđujemo i onim Lidl društvima kojima se obraćate u vezi s upitima za korisničku podršku. Osim toga, kako bismo riješili Vaš upit možda ćemo izvatke iz Vašeg upita trebati poslati ugovornim partnerima (primjerice, dobavljačima za zahtjeve koji su specifični za proizvod).

 

Vaše podatke ni u kojem slučaju ne stavljamo na raspolaganje drugim društvima izvan Lidl grupe koja bi ih možda htjela koristiti za potrebe izravnog marketinga.

 

Ako osobne podatke prenosimo primateljima u trećim zemljama (zemljama izvan Europskog gospodarskog prostora), to možete vidjeti iz informacija o obradi podataka od strane naših pružatelja usluga navedenih u ovim pravilima o zaštiti podataka. Donošenjem odluka o primjerenosti, Europska komisija utvrdila je pruža li takva treća zemlja odgovarajuću razinu zaštite podataka. Točan popis zemalja s odlukom o primjerenosti možete pronaći ovdje: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en.

Ako Europska komisija nije utvrdila odgovarajuću razinu zaštite u trećoj zemlji, pobrinut ćemo se da se odgovarajuća razina zaštite podataka osigura drugim mjerama, kao što su: obvezujuća korporativna pravila, standardne ugovorne klauzule, mehanizmi certificiranja ili priznati kodeksi ponašanja. Ako želite detaljnije informacije, obratite se našem Službeniku za zaštitu podataka (str. 1).

 

4. Kako jamčimo povjerljivost Vaših osobnih podataka?

 

Kako bismo jamčili povjerljivost Vaših osobnih podataka, našim djelatnicima koji sudjeluju u obradi podataka zabranjeno je prikupljanje, obrada ili korištenje osobnih podataka bez ovlaštenja. Naši pomno odabrani zaposlenici, koji su upoznati s tematikom zaštite podataka na početku svog radnog odnosa, ugovorom se obvezuju na čuvanje tajnosti podataka. Ova obveza traje i nakon prestanka radnog odnosa.

 

 

5. Kako jamčimo sigurnost Vaših osobnih podataka?

 

Sigurnost Vaših podataka vrlo nam je važna. Stoga provodimo tehničke i organizacijske mjere kako bismo zaštitili Vaše osobne podatke, osobito od opasnosti prilikom prijenosa podataka i kako Vaši podaci ne bi dospjeli u ruke neovlaštenih trećih osoba. Ove se mjere redovito unapređuju i prilagođavaju suvremenoj tehnologiji.

6. Koliko dugo pohranjujemo Vaše osobne podatke?

 

Vaše osobne podatke brišemo ili anonimiziramo čim više nisu potrebni za ispunjenje svrhe zbog koje ih obrađujemo u skladu s gornjim točkama. Općenito, Vaše osobne podatke pohranjujemo tijekom trajanja Vašeg sudjelovanja u usluzi Lidl Plus. Ako niste aktivni 24 mjeseca, obavijestit ćemo Vas o tome da će podaci biti izbrisani. U tom slučaju možete uložiti prigovor na brisanje ponovnim otvaranjem aplikacije ili prijavom u aplikaciju.

Podatak o Vašem broju mobilnog telefona pohranjujemo 6 mjeseci od prestanka Vašeg sudjelovanja kako bismo spriječili zloporabu ponovne registracije. U protivnom podaci se brišu 72 sata nakon otkazivanja usluge Lidl Plus. Unutar ova početna 72 sata imate mogućnost ponovnog postavljanja korisničkog računa ponovnom prijavom. Proces brisanja se tada otkazuje. Ako su Vaši podaci potrebni dulje zbog zakonskih razdoblja pohrane ili radi osiguranja, potvrđivanja ili izvršavanja pravnih zahtjeva, Vaši se podaci pohranjuju u skladu s propisima o zaštiti podataka nakon otkazivanja usluge Lidl Plus, koliko god je u svakom od slučaja propisano zakonom ili potrebno za ostvarenje svrhe.

 

Sve osobne podatke koje nam pošaljete kada kontaktirate Službu za kupce izbrisat ćemo ili anonimizirati najkasnije 90 dana nakon dostave konačnog odgovora. Iskustvo je pokazalo da se upiti u vezi s našim odgovorima u pravilu ne postavljaju nakon proteka 90 dana. Ako budete kao ispitanik zahtijevali ostvarenje svojih prava, Vaši će osobni podaci biti pohranjeni 3 godine nakon što dobijete konačan odgovor kao dokaz da smo Vam pružili sveobuhvatne informacije i da su ispunjeni zakonski zahtjevi.

7. Koja prava imate u pogledu obrade Vaših podataka?

 

Naravno, na zahtjev otkrivamo informacije u skladu s člankom 15. Opće uredbe o zaštiti podataka (osobito pohranjene podatke o Vama, primatelju ili kategorijama primatelja kojima se podaci prosljeđuju, svrha pohrane podataka itd.). Te se informacije pružaju bez naknade.

Osim toga, pod odgovarajućim zakonskim uvjetima imate pravo na ispravak netočnih podataka ili na brisanje Vaših osobnih podataka i ograničenje njihove obrade ili prijenos. Imate pravo i podnijeti pritužbu nadležnom nadzornom tijelu.

 

U slučajevima kada se obrada podataka temelji na čl. 6. st. 1 točkama e) ili f) Opće uredbe o zaštiti podataka ili se odvija u svrhu izravnog marketinga, imate pravo prigovoriti obradi.

 

Ako ste dali privolu, možete je opozvati u bilo kojem trenutku s budućim učinkom, primjerice unutar aplikacije pod „Pomoć” à „Kontaktirajte nas” ili (ako želite izravno odznačiti pojedinačne kanale slanja obavijesti) pod „Postavke” à „Obavijesti” ili slanjem e-pošte na: [https://sluzba-za-kupce.lidl.hr/SelfServiceHR/s/contactsupport].

 

Ako želite povući svoju privolu za analizu korištenja aplikacije/Moj Lidl računa, to možete učiniti putem odgovarajućih postavki unutar aplikacije pod „Više” à „Pravne informacije“ à „Dijeljenje podataka u Lidl Plusu“.

8. Ne postoji obveza davanja podataka

 

Ako sami dajete ove podatke, niste obvezni pružiti gore navedene dobrovoljne informacije. Međutim, bez tih podataka nismo u mogućnosti u potpunosti Vam pružiti usluge Lidl Plus na temelju informacija koje su Vam dostupne. Kao takva označena su samo neobavezna podatkovna polja.

9. Možemo li promijeniti pravila o zaštiti podataka?

 

Izmjene pravila o zaštiti podataka mogu biti potrebne zbog promjena pravnog položaja ili okolnosti obrade podataka u vezi s uslugom Lidl Plus. Ako se, primjerice, svrha prikupljanja, obrade ili korištenja Vaših osobnih podataka promijene ili se promijeni identitet odgovornog subjekta i kategorija primatelja, bit ćete obaviješteni o tome, a mi ćemo po potrebi zatražiti Vašu privolu.