Vaš internet preglednik nije podržan.
Za ispravan prikaz web stranice koristite jedan od sljedećih internet preglednika.PažnjaMolimo vas ažurirajte svoj preglednik, ako nastavite s ovim internet preglednikom, vaše iskustvo pregledavanja web stranice neće biti zadovoljavajuće.

Prema rezultatima istraživanja koje je proveo GFK, u 2024. godini u Hrvatskoj, Lidl je osvojio titulu "Brend br.1"* za voće i povrće te pekarske proizvode u Hrvatskoj.

Ponosni smo što su kupci prepoznali kvalitetu, svježinu i najpovoljniju cijenu naših proizvoda, koje su za nas svakodnevni prioritet, te ćemo u svim našim trgovinama diljem Hrvatske i nadalje nuditi samo najbolje proizvode, za uživanje i pripremu ukusnih, zdravih i raznolikih jela!

* Rezultat se temelji na ukupnoj količinskoj komadnoj prodaji, u kategoriji radlera. GfK Panel, istraživanje koje se provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku 1500 kućanstava na nivou cijele Hrvatske. Podaci se odnose na kupovine za kućanstvo i prikupljaju se kontinuirano, putem GfK SmartScan aplikacije. Analiza obuhvaća razdoblje Siječanj 2023. - Prosinac 2023.