Što se u Lidlu isplati?
Milijuni kupaca diljem svijeta poklanja nam svoje povjerenje svaki dan.
Za to nisu dovoljne samo povoljne cijene, zato mi kombiniramo odlične cijene i ono što vrijedi – od svježine do kvalitete te lokalnog porijekla proizvoda.
Kvaliteta po super cijeni. Isplati se.U Lidlu se fokusiramo na pružanje najboljeg omjera cijene i kvalitete i zahvalni smo što naši kupci to prepoznaju. Ponosni smo na Best Buy i Qudal medalje, koje potvrđuju da naša ponuda ispunjava visoke standarde kvalitete po povoljnim cijenama.
Uvijek svježe voće i povrće. Isplati se.Prema istraživanju iz 2025., Lidl je osvojio 1. mjesto za voće i povrće u kategorijama Svježina, Kvaliteta te Omjer cijene i kvalitete*. Zahvalni smo što su nas kupci ocijenili kao br. 1. i to im vraćamo sočnim, svježim i kvalitetnim voćem i povrćem.
Uvijek svježe pečeno. Isplati se.Zadovoljstvo nam je što su naši kupci prepoznali i našu pekaru kao br. 1 u kategoriji pekarskih proizvoda*, u istraživanju provedenom 2025. Ova nas ocjena motivira da i dalje svakodnevno nudimo svježe pečene slane i slatke zalogaje, savršene za doručak ili užinu.
Podržavamo domaće. Isplati se.Ponosni smo što podržavamo zajednicu! Od HGSS-a i Malih Heroja koji uče djecu o sigurnosti, preko brenda Okusi zavičaja koji podržava lokalne proizvođače do sponzorstva HNS-a, HRS-a i HŠSS-a uz čiju pomoć potičemo sport, zdrav način života uz osviještenu prehranu.

*Rezultat se temelji na izjavljenom zadovoljstvu kupaca. YouGov „Fresh Perception”, istraživanje provedeno u veljači 2025. na nacionalno reprezentativnom uzorku 1200 kućanstava na nivou cijele Hrvatske. Kupci ocjenjuju nespecijalizirane trgovce na malo pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima.

