Vaš internet preglednik nije podržan.
Za ispravan prikaz web stranice koristite jedan od sljedećih internet preglednika.PažnjaMolimo vas ažurirajte svoj preglednik, ako nastavite s ovim internet preglednikom, vaše iskustvo pregledavanja web stranice neće biti zadovoljavajuće.

    Što se u Lidlu isplati?

    Milijuni kupaca diljem svijeta poklanja nam svoje povjerenje svaki dan.

    Za to nisu dovoljne samo povoljne cijene, zato mi kombiniramo odlične cijene i ono što vrijedi – od svježine do kvalitete te lokalnog porijekla proizvoda.


    1. Kvaliteta po super cijeni. Isplati se.

      U Lidlu se fokusiramo na pružanje najboljeg omjera cijene i kvalitete i zahvalni smo što naši kupci to prepoznaju. Ponosni smo na Best Buy i Qudal medalje, koje potvrđuju da naša ponuda ispunjava visoke standarde kvalitete po povoljnim cijenama.

    2. Uvijek svježe voće i povrće. Isplati se.

      Prema istraživanju iz 2025., Lidl je osvojio 1. mjesto za voće i povrće u kategorijama Svježina, Kvaliteta te Omjer cijene i kvalitete*. Zahvalni smo što su nas kupci ocijenili kao br. 1. i to im vraćamo sočnim, svježim i kvalitetnim voćem i povrćem.

    3. Uvijek svježe pečeno. Isplati se.

      Zadovoljstvo nam je što su naši kupci prepoznali i našu pekaru kao br. 1 u kategoriji pekarskih proizvoda*, u istraživanju provedenom 2025. Ova nas ocjena motivira da i dalje svakodnevno nudimo svježe pečene slane i slatke zalogaje, savršene za doručak ili užinu.

    4. Podržavamo domaće. Isplati se.

      Ponosni smo što podržavamo zajednicu! Od HGSS-a i Malih Heroja koji uče djecu o sigurnosti, preko brenda Okusi zavičaja koji podržava lokalne proizvođače do sponzorstva HNS-a, HRS-a i HŠSS-a uz čiju pomoć potičemo sport, zdrav način života uz osviještenu prehranu.

    Osoba u neonsko zelenom topu s plavim noktima drži Lidl torbu u košari za bicikl.
    Još više uštede uz Lidl PlusIsplati se
    Ponude
    Kuponi
    Ponude partnera
    Kupon Plus
    Digitalni račun
    Lidl Pay

    Sve u jednoj aplikaciji. Isplati se.

    • Google Play Store
    • Google Play Store

    *Rezultat se temelji na izjavljenom zadovoljstvu kupaca. YouGov „Fresh Perception”, istraživanje provedeno u veljači 2025. na nacionalno reprezentativnom uzorku 1200 kućanstava na nivou cijele Hrvatske. Kupci ocjenjuju nespecijalizirane trgovce na malo pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima.