Vaš internet preglednik nije podržan.
Za ispravan prikaz web stranice koristite jedan od sljedećih internet preglednika.PažnjaMolimo vas ažurirajte svoj preglednik, ako nastavite s ovim internet preglednikom, vaše iskustvo pregledavanja web stranice neće biti zadovoljavajuće.
    Brand Navigation
    1. Održivost u Lidlu
    2. Press centar
    3. Informacije
    4. Karijere
    5. Nekretnine
    6. Portal za kupce

    Kao trgovac hranom, prepoznajemo važnu ulogu koju imamo u pogledu prehrane i odgovornost koju imamo prema našim potrošačima i planetu. Naši napori usmjereni na svjesnu prehranu usmjereni su na pomoć i podršku zdravlju svih, kao i održivosti planeta. Poduzimanjem strukturnih mjera za promicanje zdravlja i podršku svjesnoj prehrani, cilj nam je ponuditi svima najbolji asortiman proizvoda za zdravu i održivu prehranu do 2025. godine slijedeći našu strategiju "Svjesna prehrana". Naše ambicije održivosti unosimo u naša sportska partnerstva, pokazujući kako Lidl može igrati ulogu u podršci svim vrstama timova, od obitelji, preko prijatelja, do navijača. Lidl je uvijek uz vas, pomažući vam da prevladate sve svakodnevne životne izazove.

    Od velikih sportskih događaja do lokalnih natjecanja, znamo da sport može inspirirati ljude da se aktiviraju. Naša sportska sponzorstva pažljivo su odabrana kako bismo osigurali da dopremo do svih naših dionika i nastavili pomagati svima da žive zdravijim, aktivnijim i održivijim životom. Kao dio naše međunarodne strategije društvene odgovornosti, redovito proširujemo našu ponudu proizvoda kako bismo uključili više proizvoda na biljnoj bazi. To također doprinosi našoj Net-Zero obvezi smanjenja emisija stakleničkih plinova na Net-Zero duž cijelog našeg lanca vrijednosti do 2050.

    Kampanjom usmjerenom na potrošače „U TVOM TIMU“, Lidl naglašava da je uz sve na svakom koraku: u trgovini, kod kuće i na stadionu. Sport i tjelesna aktivnost u kombinaciji sa zdravom prehranom dobri su za sve, ne samo za profesionalne sportaše. Lidl je uz vas – od održavanja niskih cijena i lako dostupne jednostavne, zdrave i svježe hrane do približavanja svih najvećim sportskim događajima u Europi. Jer želimo učiniti više onoga što je dobro za naš planet, dobro za ljude i dobro za vas – za bolje sutra.

    UEFA Women’s EURO 2025TM

    Pod motom "Nikad ne prestaj rasti", Lidl naglašava svoju dugoročnu predanost promicanju ženskog sporta, zdravstveno osviještenih izbora i osobnog razvoja mladih na ovogodišnjem Europskom prvenstvu u ženskom nogometu.

    Kao dio svoje aktivacije, Lidl će pokrenuti inicijative usmjerene na edukaciju o prehrani, osnaživanje mladih i uključivost - podržavajući navijače i igračice na terenu i izvan njega.

    Trgovac hranom planira niz različitih aktivacija, kako u navijačkim zonama tako i oko samog turnira u Švicarskoj, jer to potiče podršku turniru i pomaže u stvaranju bolje sutra.


    Robin Ruschke, izvršna potpredsjednica za marketing u Lidl Internationalu:

    „U Lidlu znamo kako nas nogomet može sve okupiti, a s UEFA Women’s EURO 2025TM. nastavljamo našu predanost nogometu nakon uspješnog UEFA EURO 2024. i gradimo na našim pionirskim sponzorstvima u ženskim sportovima, poput rukometa ili Lidl-Treka. Zato još jednom organiziramo niz aktivnosti za naše kupce i naš divni #teamlidl tijekom natjecanja. Bit će to sjajno ljeto i jedva čekamo ponovno vidjeti Lidlov timski duh!“

    Djevojčica s pjegicama se smiješi u nogometnom dresu.
    Nogometašica u Adidas cipelama na plavom terenu.

    Lidl Youth Camp

    Na UEFA Women’s EURO 2025TM, Lidl želi napraviti stvarnu razliku, zbog čega koristimo naše partnerstvo s UEFA-om kako bismo stvorili program usmjeren na nogomet i zdrav način života za mlade žene – Lidl Youth Camp, u partnerstvu s #WePlayStrong. Paneuropski vikend program prostor je za mlade žene da otkriju svoj potencijal, potaknu svoje ambicije i postanu jače - zajedno.

    Aktivacije navijačkih zona

    Lidl još jednu godinu podržava kupce i navijače kako bi im pomogao da donesu svjesne odluke o podršci sebi, ljudima i našem planetu. Zato Lidl osigurava Fresh Stanice navijačkim zonama, kako bi navijačima ponudio voćne kupove kao svježu, zdravu opciju koja osigurava ne samo više svježine i raznolikosti na tanjuru, već i navijačima daje prirodan i zdrav poticaj energije.

    Fresh Field

    Promičući svjesnu prehranu i svježinu švicarskim turistima i UEFA-inim navijačima, Lidl stvara izvor hrane u obliku i veličini nogometnog igrališta. Samo 30 minuta od Züricha, Lidl je zasadio 8 sorti voća i povrća koje će proizvesti preko 15 tona svježih proizvoda, a urod se zatim donira raznim organizacijama.

    Zračna snimka kampa uz jezero, s vrtovima i restoranom.
    Žena žonglira nogometnom loptom u zraku na nogometnom igralištu.

    Tim za osvješćivanje

    Ovog ljeta, Lidl će u partnerstvu s UEFA-om osigurati timove za osvješćivanje na svih osam stadiona tijekom 31 utakmice. Ove timove čine posebno obučeni ambasadori, posvećeni promicanju uključivih i poštovanih okruženja za sve navijače. Promičući pravednost i poštovanje u svim fazama, ovi timovi za osvješćivanje tu su da budu prijateljska lica u publici, nudeći podršku, potičući jedinstvo i osiguravajući da svi dijele radost igre.


    Dr. Jennifer Cords, viša potpredsjednica za korporativne poslove u Lidl Internationalu:

    „Kroz naše partnerstvo s UEFA Women’s EURO 2025TM, želimo proširiti našu temeljnu vrijednost poštovanja na sve navijače na turniru. Poticanje podržavajućeg okruženja važan je cilj za sve nas u Lidlu, zbog čega osiguravamo Tim za osvješćivanje na svih 8 stadiona za 31 utakmicu ovogodišnjeg turnira. Naši timovi za osvješćivanje zagovarat će kulturu stadiona koja promiče pravednost, poštovanje i pripadnost, kao ruka dobrodošlice svima kojima je to potrebno.“

    Našsvježi asortiman