Vaš internet preglednik nije podržan.
Za ispravan prikaz web stranice koristite jedan od sljedećih internet preglednika.PažnjaMolimo vas ažurirajte svoj preglednik, ako nastavite s ovim internet preglednikom, vaše iskustvo pregledavanja web stranice neće biti zadovoljavajuće.

Uvjeti sudjelovanja za Lidl Plus

Vrijedi od: Svibanj 2023

Verzija: 1.5

1. Područje primjene i odnos prema drugim odredbama

Ovi uvjeti sudjelovanja za Lidl Plus (''uvjeti sudjelovanja'') uređuju sudjelovanje u programu vjernosti Lidl Plus (dalje u tekstu „usluga“) korištenjem mobilne aplikacije Lidl Plus (''Lidl Plus Aplikacija'') kao i rezervaciju proizvoda (''Funkcija rezervacije'') kroz Lidl Plus aplikaciju. Uslugu pruža društvo Lidl Stiftung & Co. KG (dalje u tekstu „Lidl Stiftung“ ili „mi“). Međutim, Lidl Stiftung ima pravo u pružanje usluge uključiti podizvršitelje i/ili druga društva grupe Lidl (Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.); u daljnjem tekstu zajedno sa Lidl Stiftungom označena kao "Lidl društva" ili "Lidl"). Neke obrade podataka zahtijevaju uključenost Lidl-Grupe (u daljnjem tekstu „ grupa tvrtki”).Usluga je namijenjena potrošačima (dalje u tekstu „Korisnici“ ili „Vi“) koji žele rezervirati proizvode preko Lidl Plus aplikacije i/ili od Lidla žele dobivati personalizirane informacije o ponudama i akcijama Lidla i odabranih partnera, koji u najvećoj mogućoj mjeri odgovaraju interesima pojedine osobe. Cilj korištenja Lidl Plus aplikacije je da korisnici dobiju relevantnije sadržaje i da Lidl korisniku ne šalje informacije koje mu nisu zanimljive. Osnova za određivanje relevantnog sadržaja je ponašanje pri kupnji i korištenju proizvoda i usluga Lidl društava, kako je opisano u nastavku. Usluga se stavlja na raspolaganje temeljem sljedećih uvjeta sudjelovanja. U bilo kojem trenutku možete pozvati i spremiti ili ispisati trenutno važeće Uvjete i odredbe na https://www.lidl.hr/c/lidl-plus-uvjeti-koristenja/s10027651. Tekst ugovora nakon njegovog sklapanja ne spremamo.

2. Uvjeti za sudjelovanje

Morate imati 18 godina i biti potrošač prema čl. 4. točka 21. Zakona o zaštiti potrošača kako biste se prijavili za našu Uslugu. Sudjelovanje smije biti samo u privatne svrhe. Komercijalno sudjelovanje kao poduzetnik prema čl. 4. točka 34. Zakona o zaštiti potrošača je isključeno.

3. Registracija, račun i sklapanje ugovora

Za korištenje naše Usluge potrebno je otvoriti račun.


Dajete obvezujuću ponudu za registraciju za uslugu i korištenje funkcionalnog opsega usluge klikom na gumb "Nastavi" u aplikaciji te pružanjem svih traženih podataka, unosom korisničkog imena i lozinke za Vaš Moj Lidl Račun ("Podaci za prijavu") i klikom na gumb "Registriraj se" ("Ponuda"). Kao rezultat ove ponude nećete snositi nikakve troškove. Dok ne kliknete na gumb "Nastavi", možete otkazati postupak registracije u bilo kojem trenutku ili promijeniti podatke koje ste dali brisanjem, dodavanjem ili ispravljanjem podataka navedenih u različitim poljima ili zatvaranjem aplikacije. Nakon dovršetka postupka registracije, podatke navedene na svom osobnom računu možete promijeniti u bilo kojem trenutku.


Po primitku Vaše ponude za sklapanje ugovora, poslat ćemo potvrdu o primitku ponude ("potvrda narudžbe") na e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije. Ova potvrda narudžbe također predstavlja naše prihvaćanje ponude ("sklapanje ugovora") i sadrži poveznicu za provjeru. Usluga se može koristiti čim primite potvrdu narudžbe.


Budući da Uslugu pružamo dobrovoljno i besplatno, imamo pravo u pojedinom slučaju odbiti otvaranje nekog računa bez navođenja razloga.


Adresa e-pošte te Vaš broj mobilnog telefona koji navedete ne smiju se dodijeliti niti jednom drugom računu. Također nije dopušteno navoditi adresu e-pošte, broj mobilnog telefona ili ostale kontakte podatke koji nisu Vaši, posebice takozvane „jednokratne adrese e-pošte“. Svoje pristupne podatke morate pohraniti na sigurnom mjestu. Nije dopušteno davanje pristupa Vašem računu drugim osobama.


Svaka interakcija s Lidlom koja se odvija putem Vašeg računa se pripisuje Vama. To vrijedi i u slučaju da je treća osoba djelovala preko Vašeg računa, ako je ta treća osoba mogla djelovati preko Vašeg računa zbog Vaše nepažnje. Ukoliko imate dokaze da je Vaš račun koristila treća osoba, obvezni ste nas odmah obavijestiti o svakom neovlaštenom korištenju Vašeg računa te promijeniti svoje pristupne podatke.


Imate sljedeće mogućnosti za registraciju na Lidl Plus:

  • putem naše Lidl Plus aplikacije koja je raspoloživa za različite mobilne platforme.


U okviru registracije Vam se automatski dodjeljuje broj kupca.

4. Predmet usluge prilikom korištenja Lidl Plus aplikacije

Ovaj odjeljak odnosi se samo na korištenje Lidl Plus aplikacije. "Korištenje aplikacije Lidl Plus" u okviru ovih Uvjeta znači korištenje aplikacije Lidl Plus od prve prijave na vaš Lidl Plus račun, što se može dogoditi automatski nakon uspješne registracije. Odjeljak 6. odnosi se na korištenje funkcije rezervacije. Imajte na umu da puni opseg korištenja usluge možete koristiti samo ako koristite aplikaciju Lidl Plus. Ukoliko ne koristite Lidl Plus aplikaciju, funkcija rezervacije Vam neće biti dostupna.


4.1 Točna informacija


Svrha Usluge prilikom korištenja Lidl Plus aplikacije sastoji se u tome da Vam se u što većoj mjeri šalju odnosno da Vam se putem aplikacije Lidl Plus prikazuju informacije koje su za Vas relevantne i - ako je moguće - da se naše ponude i usluge oblikuju osobno za Vas.


Sudjelovanje u programu Lidl Plus je bez naknade.


Pomoću Lidl Plus koristit ćete široki spektar usluga koje su skrojene za Vas za potrebe korištenja Lidl Plus aplikacije. One između ostalog sadrže ponude koje su specijalno prilagođene Vašim potrebama i željama, sudjelovanje u nagradnim igrama te akcijama sniženja cijena i posebnim akcijama. S tim ciljem ćemo pokušati utvrditi Vaše interese i afinitete u pogledu proizvoda i usluga koje Lidl nudi.


Ako Vas u svrhu obrade Vaših podataka molimo za privolu, tražene informacije se obrađuju samo za svrhe programa Lidl Plus, ukoliko ste dali privolu..


4.2 Prikupljanje i pohrana podataka


Osnova našeg utvrđivanja ponuda koje Vama odgovaraju su podaci navedeni u ovom poglavlju:


4.2.1 Prijava za program Lidl Plus


U okviru postupka prijave prikupljamo sljedeće podatke o kupcu: ime, prezime, datum rođenja, adresu elektroničke pošte, broj mobitela i preferiranu Lidl trgovinu. Kao neobavezan podatak, možete navesti način oslovljavanja, spol i adresu (ulica, kućni broj, poštanski broj, grad i država). Za određivanje preferirane trgovine možete upotrijebiti funkciju geolokalizacije na Vašem mobilnom uređaju.


4.2.2 Podaci iz usluge Moj Lidl račun


Ako ste dobrovoljno unijeli određene podatke o svojim osobnim prilikama i interesima te o datumu rođenja Vašeg djeteta u aplikaciju Moj Lidl račun, te ćemo podatke također prikupljati u okviru programa Lidl Plus.


4.2.3 Posjeti trgovini


Kada se prilikom posjeta trgovini identificirate na blagajni, zabilježit ćemo trgovinu koju ste posjetili, proizvode koje ste kupili prema količini, vrsti i cijeni, kupone koje ste iskoristili, ukupan iznos računa, prosječni iznos vaših računa u određenom vremenskom razdoblju, učestalost vaših kupnji kao i vrijeme plaćanja i vrstu plaćanja. Povezivanjem Vaše kupnje s Vašim korisničkim računom ispunjavamo svrhu navedenu pod točkom 4.1., primjerice kako bismo Vam mogli proslijediti ponude posebno prilagođene Vašim preferencijama i interesima te ponuditi sudjelovanje u posebnim ponudama.


Na blagajni se možete identificirati putem svoje digitalne korisničke kartice ili broja mobitela koji ste dali prilikom registracije. Kuponi u Lidl Plusu se uzimaju u obzir tijekom procesa naplate samo ako ste ih prethodno aktivirali u aplikaciji pod "Kuponi".


4.2.4 Služba za kupce


Prilikom kontaktiranja Službe za kupce Lidl društava koristimo podatke koje ste nam u tu svrhu naveli.


4.2.5 Korištenje aplikacije


Prilikom korištenja aplikacije Lidl Plus prikupljamo informacije o trgovini u kojoj kupujete. Uz to prikupljamo informacije o svim sadržajima koje ste pogledali u aplikaciji poput aktiviranih kupona, Vašim postavkama o primanju obavijesti, sudjelovanju u nagradnim igrama, pregledanim artiklima te o Vašoj odabranoj preferiranoj trgovini. Također prikupljamo informacije o Vašoj interakciji s aplikacijom poput područja koja ste posjetili, prikaze koje ste pogledali prilikom svake posjete, broj klikova i skrolanja. Osim toga, obrađujemo Vaš broj kupca (Loyalty ID), informacije o korištenoj verziji operativnog sustava, oznaci uređaja, jeziku sustava i odabranoj zemlji te o verziji aplikacije koju koristite. Ove podatke o korištenju Vaše aplikacije prikupljamo dijelom samo uz Vaš pristanak prema propisima o zaštiti podataka. Molimo pogledajte naše odredbe o zaštiti podataka.


4.2.6 Rezervacija proizvoda


Ako rezervirate proizvode putem aplikacije Lidl Plus i kupite ih u svojoj lokalnoj trgovini, također prikupljamo podatke o vašem korištenju naše usluge rezervacije i kupljenim proizvodima.


4.2.7 Podaci za prijavu (Login)


Vaši prijavni podaci se prikupljaju i koriste za potrebe prijave. Kako se kod svakog korištenja Lidl Plus aplikacije ne biste morali iznova prijavljivati, Vaši prijavni podaci se kriptirani pohranjuju u Lidl Plus aplikaciji sve dok se ne odjavite s Vašeg računa.


4.2.8 Ponude partnera


Unutar aplikacije Lidl Plus ponekad ćete, npr. u sklopu akcijskih akcija, imati mogućnost primanja posebnih ponuda od naših partnera. Općenito, ove ponude sadrže generički ili individualizirani identifikacijski broj (u promotivnom kodu koji slijedi) kojeg dodjeljuje partnerska tvrtka, te kojeg morate predočiti ili koji se učita kada iskorištavate vaučer itd. kod suradničkog partnera. U nekim slučajevima, da biste iskoristili ponudu, umjesto promotivnog koda morate se identificirati kao Lidl Plus kupac koristeći svoju digitalnu korisničku karticu. Kuponi nisu naša ponuda; primanje i korištenje ovih ponuda stoga isključivo podliježu uvjetima i odredbama i informacijama o zaštiti podataka dotičnog partnera za suradnju. Kao takve, partner koji nudi partnerske ponude može povremeno mijenjati i/ili uklanjati. Partnerske tvrtke obavijestit će nas o činjenici iskorištavanja kupona, vaučera i promotivnih kodova itd. U mjeri u kojoj funkcija „Ponude partnera” sadrži vanjske poveznice (hiperveze) na web stranice trećih strana, ove povezane web stranice isključivo su podložno odgovornosti relevantnog operatera za sadržaj.


U slučaju da unutar Lidl Plus-a bude odobrena posebna ponuda za ugovaranje usluga naših partnera, oni će nam dostaviti vaše kontakt podatke (e-mail adresu i telefonski broj) kako bismo mogli ispravno pridružiti ponudu vašem računu.


4.2.9 Online trgovina/Ostale digitalne usluge


Od Lidla primamo podatke o vašem korištenju Lidl internetske trgovine ili bilo koje druge aplikacije, web stranice ili digitalne usluge koje pripadaju društvima Lidl grupe kao što su usluge click and collect, online cvjećarnica, rezervacije putovanja, online računi, usluge fotografiranja, aplikacija Mr. Cuisine, aplikacija Lidl Home, Lidl Liddle Club itd. (osobito odabrani i kupljeni proizvodi, informacije o načinu plaćanja i dostave, vaše korištenje takvih digitalnih usluga, kuponi koje ste iskoristili, iznos bona itd.), te ako je moguće, dodijelimo ih vašem profilu ili vašoj e-mail adresi ili korisničkom broju. Nadalje, prikupljeni podaci bit će usklađeni s informacijama o vašim kupnjama u trgovini koju fizički posjetite, kako bismo vam mogli izraditi ponude posebno skrojene prema vašim željama i interesima, ponuditi vam sudjelovanje u posebnim promocijama i bolje vam prilagoditi mogući pristup oglašavanju, u obliku newslettera.


4.2.10 Newsletteri drugih pružatelja usluga


Ako ste dali privolu za primanje newslettera internetske trgovine ili bilo koje druge usluge opisane u prethodnom odlomku kojima upravljaju društva Grupe, od navedenih društava možemo primiti informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera, uključujući informacije o vremenu otvaranja newslettera, poveznica ili odjeljaka koje ste kliknuli, trajanju i učestalosti korištenja.


4.2.11 Newsletter/ push obavijesti/ SM


Dodatno, prikupljamo informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera i ostalih informacija koje Vam šaljemo u obliku push obavijesti ili putem SMS-a, pohranjujemo ih i dodjeljujemo, ako je moguće, Vama ili Vašoj adresi e-pošte ili broju kupca. Pritom prikupljamo vrijeme otvaranja i poveznice koje ste otvorili, odabrana područja, proizvode, vrijeme, trajanje i učestalost korištenja.


4.3 Analiza podataka


Podatke koji su opisani u točci 4.2. spajamo u našoj bazi podataka. Te podatke analiziramo s ciljem utvrđivanja informacija za koje biste mogli biti zainteresirani kako bismo Vam slali ili prikazivali samo takve informacije. Za utvrđivanje mogućih interesa za neke proizvode koristimo matematičko-statističke metode. U tu svrhu se Vaši osobni podaci uspoređuju s podacima ostalih kupaca. Temeljem te usporedbe možemo zaključiti koji bi ostali proizvodi i akcije za koje su se zanimali ostali kupci sa sličnim interesima mogli biti zanimljivi i Vama ili ostalim kupcima. Međutim, Lidl ne preuzima odgovornost da obrada podataka uvijek funkcionira na opisani način i da ćete zaista dobivati samo one ponude koje vas zanimaju. Nadalje, izrađujemo analitiku o vašem korištenju aplikacije kao i profile segmentacije korisnika. Ove podatke povezujemo s vama u svrhe oglašavanja obuhvaćene ovim ugovorom. Također dobivamo opći uvid u optimizaciju naše aplikacije i uspjeh naših reklamnih kampanja. Našim oglašivačkim partnerima dajemo statistički obrađene anonimne podatke o uspješnosti njihovih reklamnih kampanja za potrebe naplate. Naši partneri za oglašavanje ne mogu pratiti ove informacije do vas osobno.


U analizu ne ulaze posebne kategorije osobnih podataka u smislu čl. 9. st. 1. GDPR-a.

5. Opći zahtjevi za korištenje usluge

Ovaj se odjeljak odnosi samo na korištenje aplikacije Lidl Plus (kako je definirano u odjeljku 4. ovih Uvjeta i odredbi). Za korištenje funkcije rezervacije vrijedi odjeljak 6. Imajte na umu da puni opseg korištenja usluge možete koristiti samo kada koristite aplikaciju Lidl Plus.


Za korištenje usluge Lidl Plus potreban je važeći broj mobilnog telefona, adresa e-pošte i Moj Lidl račun.


Kako bi se uz to koristila aplikacija Lidl Plus, sudionik mora preuzeti softver iz App Storea. Za različite tipove mobilnih telefona postoje specifične verzije softvera. Za neke vrste se iz tehničkih razloga ne može ponuditi prikladan softver. Ako za pojedini mobilni telefon sudionika ne postoji prikladna verzija softvera, taj sudionik ne može koristiti usluge. Lidl Stiftung međutim nastoji ponuditi softver za što više različitih vrsta modela. Zbog palete proizvoda koja se stalno mijenja na tržištu za mobilne krajnje uređaje Lidl Stiftung ne može ponuditi aktualnu listu svih mobilnih telefona s kojima je moguće korištenje usluga.


Preduvjet za Instalaciju softvera i korištenje usluga je redovni prijenos podataka mobilnog telefona sudionika. Opseg i učestalost prijenosa podataka ovise o vrsti i opsegu korištenja usluga. Troškove povezivanja koji nastaju za prijenos podataka snosi sudionik. Njihov iznos se određuje prema ugovoru koji postoji između sudionika i pojedinog pružatelja mobilne mreže.


Troškove uspostavljanja internetskog priključka te njegovog održavanja na strani korisnika nisu sastavni dio usluga Lidl Stiftung. Za to je odgovorna ugovorna obveza između sudionika i njegovog pružatelja internetskih usluga.


Preduvjet za korištenje usluge Lidl Plus je uz to dovoljna napunjenost baterije i svjetlina zaslona za skeniranje QR koda u postupku check out.


Sudionik se obvezuje da će instalirati nadogradnje koje nudi Lidl. On će o tome biti na odgovarajući način obaviješten tijekom korištenja softvera. Korištenje usluge Lidl Plus na manipuliranim krajnjim uređajima (npr. jail break / rooting) nije dopušteno.

6. Funkcija rezervacije

Ovaj odjeljak 6 odnosi se na korištenje funkcije rezervacije. Rezervacija je moguća samo u aplikaciji Lidl Plus.


6.1 Predmet


Funkcija rezervacije omogućuje vam da detaljnije rezervirate proizvode navedene u aplikaciji Lidl Plus i potom ih preuzmete u lokalnoj trgovini po vašem izboru. Da biste to učinili, prvo se morate registrirati za uslugu putem aplikacije Lidl Plus u skladu s Odjeljkom 3. Imajte na umu da su neki proizvodi u našem asortimanu dostupni samo ograničeno vrijeme. Stoga zadržavamo pravo ograničiti ili deaktivirati funkciju rezervacije u aplikaciji Lidl Plus u bilo kojem trenutku bez prethodne najave.


6.2 Neobvezujuća priroda rezervacije


Rezervacije su besplatne i neobvezujuće. Rezervacija ne dovodi do bilo kakvih glavnih ugovornih obveza, tj. rezervacija vas ne obvezuje na kupnju niti Vam rezervacija daje pravo na zahtijevanje proizvoda ili njegovo stjecanje.


6.3 Postupak rezervacije


Funkcija rezervacije u aplikaciji Lidl Plus automatski će vam prikazati proizvode koji su dostupni u vašoj odabranoj trgovini. Ako proizvodi nisu dostupni u odabranoj trgovini, imate mogućnost prebaciti se u drugu trgovinu. Rezervaciju vršite tako da u Lidl Plus aplikaciji prvo odaberete proizvod u željenoj količini i klikom na "Rezerviraj" proizvod stavite u košaricu. Unutar košarice još uvijek možete promijeniti količinu odabranih proizvoda ili ukloniti proizvode iz košarice. Rezervacija je izvršena čim kliknete na "Potvrda rezervacije" u košarici. Potom ćete na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije dobiti potvrdu o primitku rezervacije. Čim rezervirani proizvodi budu deponirani u trgovini i spremni za preuzimanje, primit ćete obavijest o preuzimanju e-poštom. Točno vrijeme zadržavanja vaših rezerviranih proizvoda u odabranoj trgovini možete pronaći u Lidl Plus aplikaciji kao i u obavijesti o preuzimanju. Nije moguće produžiti vrijeme zadržavanja u trgovini. Također možete pratiti status svoje rezervacije u bilo kojem trenutku u aplikaciji.


6.4 Preuzimanje proizvoda i kupnja u trgovini


Za preuzimanje rezerviranih proizvoda obratite se djelatniku poslovnice u odabranoj trgovini i obavijestite ga o broju narudžbe rezervacije koji se nalazi u vašoj Lidl Plus aplikaciji, u potvrdi rezervacije ili u obavijesti o preuzimanju. Kupnja rezerviranih proizvoda tada se odvija plaćanjem proizvoda na licu mjesta u blagajni trgovine. Ugovorni partner je društvo Lidl koja upravlja odabranom trgovinom.


6.5 Naknadna izmjena i otkaz rezervacije


Rezervaciju možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili otkazati u potpunosti ili rezervirati u odjeljku "Vaša rezervacija" u aplikaciji Lidl Plus klikom na gumb "Promijeni" odnosno "Otkaži rezervaciju". Klikom na gumb "Promijeni" vaša prethodna rezervacija bit će poništena, a svi vaši prvotno rezervirani proizvodi ponovno će biti dodani u košaricu. Zatim možete urediti košaricu i ponovno potvrditi rezervaciju klikom na "Potvrda rezervacije". Ako rezervacija nije ponovno potvrđena, niti jedan proizvod neće biti rezerviran. Nakon svake promjene ili otkazivanja rezervacije, primit ćete poruku potvrde na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije.


6.6. Povijest


Sve dok je funkcija rezervacije aktivna u aplikaciji Lidl Plus, vaše će rezervacije biti prikazane na vašem računu.

7. Vaše obveze

Kod registracije

  • morate navesti točne podatke i aktualizirati svoj profil,
  • čuvati tajnost svoje lozinke i promijeniti je u slučaju zlouporabe odnosno sumnje na zlouporabu i
  • koristiti Uslugu u skladu s primjenjivim pravom.

8. Odustanak

8.1. Pravo na odustanak


Imate pravo odustanka od ovog ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok za odustanak je 14 dana od dana sklapanja ugovora.


Kako biste iskoristili svoje pravo na odustanak, morate nama:


Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftbergstrasse 1, 74167, Neckarsulm, Njemačka

Telefon: 0800 200 220

e-mail: kupac@lidl.hr


poslati jasnu izjavu (npr. pismom poslanim poštom, faksom ili e-poštom) vaše odluke o odustanku od ovog ugovora. U tu svrhu možete koristiti priloženi model obrasca za odustajanje, koji međutim nije obvezan. Za poštivanje roka za odustanak, dovoljno je poslati obavijest o ostvarivanju prava na odustanak prije isteka roka za odustanak.


8.2. Posljedice odustanka


Ako odustanete od ovog ugovora, moramo vam nadoknaditi sva plaćanja koja smo od vas primili, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz činjenice da ste odabrali vrstu drugu dostave osim najjeftinije standardne dostave koju nudimo), bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obavijest o vašem odustanku od ovog ugovora. Za ovo plaćanje koristit ćemo ista sredstva plaćanja koja ste koristili za izvornu transakciju, osim ako s vama nije izričito drugačije dogovoreno; ni u kojem slučaju vam se neće naplatiti ova isplata.


8.3. Obrazac za odustanak

Za pregled dokumenta u PDF-u potreban ti je Adobe Acrobat Reader.

9. Odgovornost

Odgovorni smo bez ograničenja za namjeru i grubu nepažnju, kao i za štetu nastalu ozljedom života, tijela ili zdravlja.


U slučajevima obične nepažnje, bit ćemo odgovorni samo u slučaju kršenja bitne ugovorne obveze. Bitna ugovorna obveza u tom smislu je obveza čije ispunjenje ponajprije čini mogućim izvršenje ugovora i na čije se ispunjenje stoga ugovorni partner može redovito pouzdati. U tom slučaju odgovornost je ograničena na tipičnu i predvidivu štetu u trenutku sklapanja ugovora


Ograničenja odgovornosti primjenjivat će se u skladu s tim u korist naših zaposlenika i angažiranih trećih osoba.


Svaka odgovornost s naše strane za jamstva koja su izričito označena kao takva i za obveze po osnovi zakonske odgovornosti za ispravnost proizvoda ostat će nepromijenjena.


U svim ostalim aspektima, svaka odgovornost s naše strane bit će isključena.

10. Otkaz, brisanje

Sudionik ima pravo okončati sudjelovanje u svakom trenutku bez navođenja razloga aktiviranjem funkcije „Brisati korisnički račun“. Otkaz od strane društva Lidl Stiftung je također moguć u svakom trenutku bez navođenja važnog razloga s rokom od 10 dana. To ne utječe na pravo strana na izvanredni otkaz iz važnog razloga.

11. Završne odredbe

Za rješavanje sporova ugovara se nadležnost Općinskog građanskog suda u Zagrebu.


Mjerodavno pravo je pravo Republike Hrvatske uz isključenje kolizijskih normi i odredaba međunarodnih ugovora.


Europska Komisija pruža internetski portal za online rješavanje sporova (ODR platforma) na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Međutim, nismo obvezni podvrgnuti se i ne podvrgavamo se navedenoj arbitraži za rješavanje sporova.

Naše Uvjete korištenja za Lidl Plus aplikaciju možete preuzeti i u PDF verziji

Za pregled dokumenta u PDF-u potreban ti je Adobe Acrobat Reader.