Uvjeti sudjelovanja za Lidl Plus

Stanje: rujan 2021.  god.

 

1. Područje primjene i odnos prema drugim odredbama

Ovi uvjeti sudjelovanja za Lidl Plus (''uvjeti sudjelovanja'') uređuju sudjelovanje u programu vjernosti Lidl Plus (dalje u tekstu „usluga“). Uslugu pruža društvo Lidl Stiftung & Co. KG (dalje u tekstu „Lidl Stiftung“ ili „mi“).. Međutim, Lidl Stiftung ima pravo u pružanje usluge uključiti podizvršitelje i/ili druga društva grupe Lidl (Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.); u daljnjem tekstu zajedno sa Lidl Stiftungom označena kao "Lidl društva" ili "Lidl"). Usluga je namijenjena potrošačima (dalje u tekstu „Korisnici“ ili „Vi“) koji od Lidla žele dobivati personalizirane informacije o ponudama i akcijama Lidla i odabranih partnera, koji u najvećoj mogućoj mjeri odgovaraju interesima pojedine osobe. Cilj usluge je da korisnici dobiju relevantnije sadržaje i da Lidl korisniku ne šalje informacije koje mu nisu zanimljive. Osnova za određivanje relevantnog sadržaja je ponašanje pri kupnji i korištenju proizvoda i usluga Lidl društava, kako je opisano u nastavku. Usluga se stavlja na raspolaganje temeljem sljedećih uvjeta sudjelovanja. 

2. Uvjeti za sudjelovanje

Morate imati 18 godina i biti potrošač prema čl. 5. točka 15. Zakona o zaštiti potrošača kako biste se prijavili za našu Uslugu. Sudjelovanje smije biti samo u privatne svrhe. Komercijalno sudjelovanje kao poduzetnik prema čl. 5. točka 26. Zakona o zaštiti potrošača je isključeno.

3. Registracija i račun

Za korištenje naše Usluge potrebno je otvoriti račun.

Dajete obvezujuću ponudu za registraciju za uslugu i korištenje funkcionalnog opsega usluge klikom na gumb "Nastavi" u aplikaciji te pružanjem svih traženih podataka, unosom korisničkog imena i lozinke za Vaš Moj Lidl Račun ("Podaci za prijavu") i klikom na gumb "Registriraj se" ("Ponuda"). Kao rezultat ove ponude nećete snositi nikakve troškove. Dok ne kliknete na gumb "Nastavi", možete otkazati postupak registracije u bilo kojem trenutku ili promijeniti podatke koje ste dali brisanjem, dodavanjem ili ispravljanjem podataka navedenih u različitim poljima ili zatvaranjem aplikacije. Nakon dovršetka postupka registracije, podatke navedene na svom osobnom računu možete promijeniti u bilo kojem trenutku.

Po primitku Vaše ponude za sklapanje ugovora, poslat ćemo potvrdu o primitku ponude ("potvrda narudžbe") na e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije. Ova potvrda narudžbe također predstavlja naše prihvaćanje ponude ("sklapanje ugovora") i sadrži poveznicu za provjeru. Usluga se može koristiti čim primite potvrdu narudžbe.

Budući da Uslugu pružamo dobrovoljno i besplatno, imamo pravo u pojedinom slučaju odbiti otvaranje nekog računa bez navođenja razloga. 

Adresa e-pošte te Vaš broj mobilnog telefona koji navedete ne smiju se dodijeliti niti jednom drugom računu. Također nije dopušteno navoditi adresu e-pošte, broj mobilnog telefona ili ostale kontakte podatke koji nisu Vaši, posebice takozvane „jednokratne adrese e-pošte“. Svoje pristupne podatke morate pohraniti na sigurnom mjestu. Nije dopušteno davanje pristupa Vašem računu drugim osobama.

Svaka interakcija s Lidlom koja se odvija putem Vašeg računa se pripisuje Vama. To vrijedi i u slučaju da je treća osoba djelovala preko Vašeg računa, ako je ta treća osoba mogla djelovati preko Vašeg računa zbog Vaše nepažnje. Ukoliko imate dokaze da je Vaš račun koristila treća osoba, obvezni ste nas odmah obavijestiti o svakom neovlaštenom korištenju Vašeg računa te promijeniti svoje pristupne podatke. 

Imate sljedeće mogućnosti za registraciju na Lidl Plus:

  • putem naše aplikacije koja je raspoloživa za različite mobilne platforme.

U okviru registracije Vam se automatski dodjeljuje broj kupca.

4. Predmet usluge

4.1 Točna informacija

Svrha Usluge sastoji se u tome da Vam se u što većoj mjeri šalju odnosno da Vam se putem aplikacije Lidl Plus prikazuju informacije koje su za Vas relevantne i - ako je moguće - da se naše ponude i usluge oblikuju osobno za Vas. 

Sudjelovanje u programu Lidl Plus je besplatno.  

Pomoću Lidl Plus koristit ćete široki spektar usluga koje su skrojene za Vas. One između ostalog sadrže ponude koje su specijalno prilagođene Vašim potrebama i željama, sudjelovanje u nagradnim igrama te akcijama sniženja cijena i posebnim akcijama. S tim ciljem ćemo pokušati utvrditi Vaše interese i afinitete u pogledu proizvoda i usluga koje Lidl nudi. 

Ako Vas u svrhu obrade Vaših podataka molimo za privolu, tražene informacije se obrađuju samo za svrhe programa Lidl Plus, ukoliko ste dali privolu..

 

4.2 Prikupljanje i pohrana podataka

Osnova našeg utvrđivanja ponuda koje Vama odgovaraju su podaci navedeni u ovom poglavlju:

 

4.2.1 Registracija za program Lidl Plus

U okviru postupka registracije prikupljamo sljedeće podatke o kupcu: ime, prezime, datum rođenja, e-mail adresu, broj mobitela i preferiranu Lidl trgovinu. Kao neobavezan podatak, možete navesti način oslovljavanja, spol i adresu (ulica, kućni broj, poštanski broj, grad i država).  Za određivanje preferirane trgovine možete upotrijebiti funkciju geolokalizacije na Vašem mobilnom uređaju.

 

4.2.2 Podaci iz My Lidl

Ako ste dobrovoljno dali određene podatke o svojim okolnostima i interesima na Vašem Moj Lidl računu, također ih prikupljamo u okviru Lidl Plus.

 

4.2.3 Posjeti trgovini

Kada se prilikom posjeta trgovini identificirate na blagajni, zabilježit ćemo trgovinu koju ste posjetili, proizvode koje ste kupili prema količini, vrsti i cijeni, kupone koje ste iskoristili, ukupan iznos računa,  vrijeme plaćanja i vrstu plaćanja. Povezivanjem Vaše kupnje s Vašim korisničkim računom ispunjavamo svrhu navedenu pod točkom 4.1., primjerice kako bismo Vam mogli proslijediti ponude posebno prilagođene Vašim preferencijama i interesima te ponuditi sudjelovanje u posebnim ponudama.

Na blagajni se možete identificirati putem svoje digitalne korisničke kartice ili broja mobitela koji ste dali prilikom registracije.

 

4.2.4 Služba za kupce

Prilikom kontaktiranja Službe za kupce Lidl društava koristimo podatke koje ste nam u tu svrhu naveli.

 

4.2.5 Korištenje aplikacije

Kod korištenja aplikacije Lidl Plus prikupljamo informacije o trgovini u kojoj kupujete. Uz to prikupljamo informacije o svim sadržajima koje ste pogledali u aplikaciji poput aktiviranih kupona, Vašim postavkama o primanju obavijesti, sudjelovanju u nagradnim igrama, pregledanim artiklima te o Vašoj odabranoj preferiranoj trgovini. Također prikupljamo informacije o Vašoj interakciji s aplikacijom poput područja koja ste posjetili, prikaze koje ste pogledali prilikom svake posjete, broj klikova i skrolanja.  Osim toga, obrađujemo Vaš broj kupca (Loyalty ID), informacije o korištenoj verziji operativnog sustava, oznaci uređaja, jeziku sustava i odabranoj zemlji te o verziji aplikacije koju koristite. Ove podatke o korištenju Vaše aplikacije prikupljamo dijelom samo uz Vaš pristanak prema propisima o zaštiti podataka. Molimo pogledajte naše odredbe o zaštiti podataka

 

4.2.6 Podaci za prijavu (Login)

Vaši prijavni podaci se prikupljaju i koriste za potrebe prijave. Kako se kod svakog korištenja aplikacije ne biste morali iznova prijavljivati, Vaši prijavni podaci se kriptirani pohranjuju u aplikaciji sve dok se ne odjavite s Vašeg računa.

4.2.7. Newsletteri drugih pružatelja usluga 
Ako ste dali privolu za primanje newslettera internetske trgovine ili bilo koje druge usluge opisane u prethodnom odlomku kojima upravljaju Lidl društva, od navedenih društava mo-žemo primiti informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera, uključujući informacije o vremenu otvaranja newslettera, poveznica ili odjeljaka koje ste kliknuli, traja-nju i učestalosti korištenja.

4.2.8. Newsletter/ push obavijesti/ SMS

Dodatno, prikupljamo informacije o Vašem korisničkom ponašanju u pogledu newslettera i ostalih informacija koje Vam  šaljemo u obliku push obavijesti ili putem SMS-a, pohranjujemo ih i dodjeljujemo, ako je moguće, Vama ili Vašoj adresi e-pošte ili broju kupca. Pritom prikupljamo vrijeme otvaranja i poveznice koje ste otvorili, odabrana područja, proizvode, vrijeme, trajanje i učestalost korištenja.

 

Newsletteri ostalih pružatelja usluga 

Analiza podataka

Podatke koji su opisani u točci 4.2. spajamo u našoj bazi podataka. Te podatke analiziramo s ciljem utvrđivanja informacija za koje biste mogli biti zainteresirani kako bismo Vam slali ili prikazivali samo takve informacije. Za utvrđivanje mogućih interesa za neke proizvode koristimo matematičko-statističke metode. U tu svrhu se Vaši osobni podaci uspoređuju s podacima ostalih kupaca. Temeljem te usporedbe možemo zaključiti koji bi ostali proizvodi i akcije za koje su se zanimali ostali kupci sa sličnim interesima mogli biti zanimljivi i Vama. Međutim, Lidl ne preuzima odgovornost da obrada podataka uvijek funkcionira na opisani način i da ćete zaista dobivati samo one ponude koje vas zanimaju. Nadalje, kada koristite aplikaciju mi grupiramo profile za svrhe statističke analize te ih dodjeljujemo vama, ukoliko je moguće.

 

U analizu ne ulaze posebne kategorije osobnih podataka u smislu čl. 9. st. 1. GDPR-a.

5. Opći zahtjevi za korištenje usluge

Za korištenje usluge Lidl Plus potreban je važeći broj mobilnog telefona i adresa e-pošte. 

Kako bi se uz to koristila aplikacija Lidl Plus, sudionik mora preuzeti softver iz App Storea. Za različite tipove mobilnih telefona postoje specifične verzije softvera. Za neke vrste se iz tehničkih razloga ne može ponuditi prikladan softver. Ako za pojedini mobilni telefon sudionika ne postoji prikladna verzija softvera, taj sudionik ne može koristiti usluge. Lidl Stiftung međutim nastoji ponuditi softver za što više različitih vrsta modela. Zbog palete proizvoda koja se stalno mijenja na tržištu za mobilne krajnje uređaje Lidl Stiftung ne može ponuditi aktualnu listu svih mobilnih telefona s kojima je moguće korištenje usluga. 

Preduvjet za Instalaciju softvera i korištenje usluga je redovni prijenos podataka mobilnog telefona sudionika. Opseg i učestalost prijenosa podataka ovise o vrsti i opsegu korištenja usluga. Troškove povezivanja koji nastaju za prijenos podataka snosi sudionik.  Njihov iznos se određuje prema ugovoru koji postoji između sudionika i pojedinog pružatelja mobilne mreže. 

Troškove uspostavljanja internetskog priključka te njegovog održavanja na strani korisnika nisu sastavni dio usluga Lidl Stiftung. Za to je odgovorna ugovorna obveza između sudionika i njegovog pružatelja internetskih usluga.

Preduvjet za korištenje usluge Lidl Plus je uz to dovoljna napunjenost baterije i svjetlina zaslona za skeniranje QR koda u postupku check out. 

Sudionik se obvezuje da će instalirati nadogradnje koje nudi Lidl. On će o tome biti na odgovarajući način obaviješten tijekom korištenja softvera. Korištenje usluge Lidl Plus na manipuliranim krajnjim uređajima (npr. jail break / rooting) nije dopušteno.

6. ​​​​Vaše obveze

Kod registracije

  • morate navesti točne podatke i aktualizirati svoj profil,
  • čuvati tajnost svoje lozinke i promijeniti je u slučaju zlouporabe odnosno sumnje na zlouporabu i koristiti Uslugu u skladu s primjenjivim pravom.
  • koristiti Uslugu u skladu s primjenjivim pravom.

7. ​​​​Odgovornost

Odgovorni smo za namjeru i grubu nepažnju. Osim kod povrede života, tijela ili zdravlja ne odgovaramo za običnu nepažnju ako

  • aplikacija ne funkcionira ili funkcionira samo ograničeno
  • ako nije raspoloživa ili je raspoloživa samo ograničena WLAN veza
  • ako uređaj za skeniranje na blagajni ne funkcionira uredno
  • ako ponude nisu raspoložive

To ne utječe na odgovornost prema propisima o odgovornosti za proizvode.

8. ​​​​Otkaz i brisanje

Sudionik ima pravo okončati sudjelovanje u svakom trenutku bez navođenja razloga aktiviranjem funkcije „Brisati korisnički račun“. Otkaz od strane društva Lidl Stiftung je također moguć u svakom trenutku bez navođenja važnog razloga s rokom od 10 dana. To ne utječe na pravo strana na izvanredni otkaz iz važnog razloga.

9. Završne odredbe

Za rješavanje sporova ugovara se nadležnost Općinskog građanskog suda u Zagrebu.
Mjerodavno pravo je pravo Republike Hrvatske uz isključenje kolizijskih normi i odredaba međunarodnih ugovora.
Europska Komisija pruža internetski portal za online rješavanje sporova (ODR platforma) na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Međutim, nismo obvezni podvrgnuti se i ne podvrgavamo se navedenoj arbitraži za rješavanje sporova.