Pravila programa vjernosti „Skuhaj priče svoje"

 

Poklon bon za narudžbu personalizirane pričo-kuharice moguće je steći besplatno (gratis) pod sljedećim uvjetima: 

  • U razdoblju od 24.10. do 31.12.2022. ili do isteka zaliha za svakih potrošenih 150 kn (19,91 €) po računu osvajate 1 bod na blagajni u trenutku kupnje. 
  • Ovisno o broju punih iznosa od 150 kn (19,91 €) koji su sadržani u iznosu računa kupac ostvaruje pravo na bodove (za potrošenih 150 kn na računu (19,91 €) preuzima 1 bod, za potrošenih 300 kn (39,82 €) preuzima 2 boda, za potrošenih 450 kn (59,73 €) preuzima 3 boda, i tako do iznosa od 1.200 kn (159,27 €) za koji preuzima 8 bodova). 
  • Iznosi po različitim računima se ne zbrajaju. 
  • Maksimalan broj bodova koji kupac može dobiti po jednom računu je osam (8), bez obzira na ukupan iznos računa. 
  • U iznos računa ne uračunava se iznos ostvaren prilikom povrata ambalaže te se na temelju navedenog iznosa ne može ostvariti pravo na bod. 
  • 6 skupljenih bodova kupac može najkasnije do 15.01.2023.  ili do isteka zaliha zamijeniti na blagajni Lidl trgovine za 1 poklon bon (nakon isteka roka ili isteka zaliha više neće biti moguća zamjena bodova za poklon bon). 
  • Neće se uvažavati prigovori da kupac uz račun nije dobio listić s bodom, pa vas molimo da obratite pažnju na izdavanje bodova prilikom obavljanja kupovine. U slučaju gubitka listića s bodom, nije moguće izdavanje novog (zamjenskog) boda. 
  • Kod s poklon bona može se najkasnije do 31.01.2023. ili do isteka zaliha iskoristiti za besplatnu online narudžbu personalizirane pričo-kuharice isključivo putem web stranice: www.skuhajpricesvoje.hr. Nakon isteka navedenog roka ili isteka zaliha više neće biti moguće korištenje koda. Povrat novca za neiskorišteni kod nije moguć. 

Također, kupac može u razdoblju od 24.10.2022. do 31.01.2023. ili do isteka zaliha kupiti personaliziranu pričo-kuharicu putem web stranice: www.skuhajpricesvoje.hr po cijeni od 249 kn (33,05 €)

Lidl ne odgovara za sadržaj personalizirane pričo-kuharice niti eventualne greške/propuste prilikom personalizacije te nije moguć naknadni ispravak sadržaja.