KARIJERA U LIDLU

Želim raditi u Lidlu. Gdje mogu dobiti potrebne informacije?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Sve informacije u vezi zaposlenja kao i popis svih otvorenih radnih mjesta u trgovinama, skladištima, centrali ili obrazovnim i apsolventskim programima možete pronaći na našem portalu Karijera.

Mogu li poslati otvorenu zamolbu za posao?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ako trenutno nemamo otvoren natječaj za radno mjesto koje Vam odgovara, možete poslati otvorenu zamolbu. Detaljne informacije o tome kako poslati otvorenu zamolbu možete pronaći na linku.

Nudi li Lidl poslove za studente?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Popis otvorenih radnih mjesta za studente također je objavljen na našem portalu Karijera.

Gdje su objavljena otvorena radna mjesta i razvojni programi u inozemstvu?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Otvorena radna mjesta i razvojni programi u inozemstvu objavljeni su na našem portalu Karijera.

TRGOVINA

Kako mogu saznati gdje se nalazi najbliža trgovina?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Popis najbližih trgovina možete pronaći ovdje (pomoću poštanskog broja, mjesta i/ili naselja, možete vrlo jednostavno otkriti gdje se nalazi Vama najbliža trgovina).

Također možete koristiti i Lidlovu aplikaciju koja sadrži brojne dodatne usluge (popis proizvoda za kupovinu, podsjetnik o akcijama, aktualne letke i još mnogo toga).

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Gdje mogu pronaći informacije o radnom vremenu određene trgovine?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Radna vremena naših trgovina možete pronaći ovdje.

Također možete koristiti i Lidlovu aplikaciju koja sadrži brojne dodatne usluge (popis proizvoda za kupovinu, podsjetnik o akcijama, aktualne letke i još mnogo toga).

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Gdje je naveden telefonski broj određene trgovine?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Nažalost, ne možemo Vam ponuditi direktne telefonske brojeve naših trgovina, međutim naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju na samoj lokaciji. Za sva pitanja možete se obratiti i našoj Službi za kupce na besplatni broj 0800 200 220 ili putem obrasca za kontakt.

Gdje mogu pronaći popis Lidl trgovina u inozemstvu?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Popis naših trgovina u Europi nalazi se ovdje.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Mogu li unaprijed naručiti robu za preuzimanje?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Kao vodeći diskontni trgovački lanac nudimo provjerenu kvalitetu i svježu robu po najpovoljnijim cijenama. Kako bismo pritom mogli raditi učinkovito i biti usmjereni na kupca, nažalost Vam ne možemo unaprijed pripremiti robu za preuzimanje te Vas stoga molimo za razumijevanje. 

Koje vrste plaćanja mogu koristiti u Lidlovim trgovinama?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

U svim Lidl trgovinama nudimo Vam mogućnost bezgotovinskog plaćanja putem sljedećih kartica: 
Visa
Maestro
MasterCard
Diners
American Express
Plaćanje na rate putem navedenih kartica  i plaćanje putem predračuna nije moguće.

U svim našim trgovinama moguće je koristiti beskontaktne kartice kao i "Google Pay" uslugu.  

Kao sredstvo plaćanja moguće je naravno koristiti i Lidlovu poklon karticu. Stanje na kartici možete provjeriti ovdje.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Moja Lidl poklon kartica nije aktivirana. Što mogu učiniti?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Poklon kartice aktiviraju se na blagajni u trgovini prilikom kupovine kartice, a svaki kupac uz račun dobiva i aktivacijsku potvrdu na kojoj je naveden datum i vrijeme aktivacije poklon kartice.

Za provjeru aktivacije Vaše darovne kartice molimo da stupite s nama u kontakt.

Koje je stanje na mojoj Lidl poklon kartici?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Trenutno stanje Vaše Lidl poklon kartici možete provjeriti ovdje.

Aktualni saldo poklon kartice prikazuje se i na računu koji je izdan u trgovini prilikom zadnje kupnje karticom. Osim toga, stanje računa je moguće provjeriti na blagajni u bilo kojoj Lidl trgovini na području Republike Hrvatske.

Na koji način mogu kupiti Lidl poklon kartice?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Poklon kartice moguće je kupiti u bilo kojoj Lidl trgovini na području Republike Hrvatske. Ako Vam je potrebna veća količina poklon kartica, molimo da stupite s nama u kontakt.

PROIZVODI

Neprehrambeni proizvod je neispravan. Što mogu učiniti?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Molimo Vas da se s računom i proizvodom uputite u najbližu Lidl trgovinu. Također se možete obratiti nadležnom servis partneru na telefonski broj koji je naveden u uputama za uporabu. Upute za uporabu možete pronaći i ovdje

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Želim vratiti neprehrambeni proizvod koji mi se ne sviđa / ne odgovara. Što mogu učiniti?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Promijenili ste mišljenje?

Nema problema!

Rado ćemo Vam vratiti novac ukoliko:

- Imate račun za kupljeni proizvod
- Nije prošlo više od 30 dana od kupnje proizvoda

Jamstvo proizvođača, kao i druga prava iz zakona u vezi neispravnih proizvoda, vrijede neovisno o ovome.

Prije povrata ili zamjene proizvoda obratite se našem osoblju na blagajni. Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Mogu li u trgovini predati stare električne uređaje?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Sukladno Pravilniku o gospodarenju otpadnom električnom i elektroničkom opremom Lidl Hrvatska bez ikakve naknade od kupaca preuzima elektro otpad i sve vrste žarulja.

Nisam zadovoljan kvalitetom prehrambenog proizvoda. Mogu li ga vratiti?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Ako niste zadovoljni kvalitetom prehrambenog proizvoda kupljenog u jednoj od naših trgovina, isti možete vratiti i dobiti povrat novca.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Koje se provjere kvalitete i održivosti provode na Lidlovim proizvodima?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Naši proizvodi i procesi provjeravaju se u skladu sa standardima sigurnosti i kvalitete.

Certifikate i oznake sukladnosti istaknute na našim proizvodima možete pronaći ovdje

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Na koji način mogu dobiti upute za uporabu?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Upute za uporabu proizvoda Lidlovih robnih marki možete preuzeti ovdje. Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Želim naručiti dio koji mi nedostaje ili rezervni dio za proizvod. Što mogu učiniti?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

U vezi narudžbe nedostajućih ili rezervnih dijelova obratite se servisnom partneru navedenom u uputama za uporabu vašega uređaja.

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Gdje mogu dobiti informacije o sastavu proizvoda?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Sastav proizvoda naveden je na ambalaži.                                                                                                 

Informacije o sastavu Lidlovih sredstava za pranje, čišćenje i održavanje možete pronaći ovdje.                                                                                             

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

REKLAMNI LETCI

Što je aktualno u letku?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Aktualni letak možete pronaći ovdje.

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.

Jesu li akcije iz reklamnog letka iste na razini cijele države?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Naša ponuda prehrambenih i neprehrambenih proizvoda  u pravilu je ista u svim trgovinama na području Republike Hrvatske. Eventualne razlike u ponudi u odnosu na pojedine regije, objavljene su u našim reklamnim letcima.

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.

Kada će reklamirani proizvod iz jedne od prethodnih akcija biti ponovno u ponudi?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.                                                                                                                                                         

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Kako mogu saznati u kojoj je trgovini je reklamirani proizvod još raspoloživ?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Za provjeru stanja zaliha neprehrambenih proizvoda koji su bili u ponudi u zadnja dva akcijska termina možete se obratiti Lidl Službi za kupce.                                                                                                                            

Stanje zaliha prehrambenih proizvoda kao i stanje zaliha neprehrambenih proizvoda koji su bili u ponudi prije više od dva akcijska termina moguće je provjeriti isključivo osobno u našim trgovinama.                                                                                                                                                                

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Je li moguće rezervirati proizvod iz Lidl ponude?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Rezervacija proizvoda moguća je isključivo za neprehrambene proizvode (osim odjeće, obuće i ostalih tekstilnih proizvoda) koji su bili u ponudi u zadnja dva akcijska termina. Rezervacija proizvoda prije početka reklamne akcije kao i na prvi dan akcije nije moguća.

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Više ne želim dobivati reklamne letke. Što mogu učiniti?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Pojedinačne adrese nije moguće isključiti iz područja distribucije letaka. Međutim, ako više ne želite primati reklamne letke, molimo Vas da to naznačite na svojem poštanskom sandučiću.                                                                                                         

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Kako mogu dobivati Lidlove reklamne letke?
Sakrij sadržaj
Prikaži sadržaj

Letke možete pronaći u svim našim trgovinama na ulazu u trgovinu.                                    

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Aktualnu ponudu možete pronaći ovdje.

Korištenjem Lidlove aplikacije nemate uvid samo u aktualne ponude već možete podesiti i podsjetnike za nove ponude.

SURADNJA S LIDLOM

ZAŠTITA PODATAKA

NISTE DOBILI ODGOVOR NA VAŠE PITANJE?

Rado ćemo Vam osobno pomoći. Molimo Vas da se obratite našoj Službi za kupce na besplatni broj 0800 200 220 ili putem obrasca za kontakt.