Ambijent park

Tvrtka Ambient park je osnovana 2002. godine, a s proizvodnjom su krenuli 2003. godine.Njihovi proizvodi su od 100% kozjeg mlijeka i jedina su mljekara u Hrvatskoj kao odobreni objekt koja u svojim proizvodima nema primjesa, aditiva ni konzervansa. Najprodavaniji proizvod im je mladi meki kozji sir i jogurt s kojima ulaze i u Lidlove trgovine. Planovi za budućnost su im i dalje nastaviti suradnju s Lidlom te svoje proizvode izvoziti preko trgovačkog lanca i u inozemstvo

Pekarnica slastica Vilma

Pekarnica slastica Vilma radi od 1996. godine. Danas proizvode preko 300 različitih proizvoda, a ono po čemu su posebni je to što imaju proizvode koje nema gotovo nitko na tržištu, a radi se o specifičnim tradicionalnim proizvodima. Rabska torta je njihov najprepoznatljiviji proizvod s kojim ulaze i u naše trgovine. Dosadašnje iskustvo s Lidlom im je odlično, a planovi za budućnost su im rast i napredak, a s Lidlom bi htjeli održati uspješnu suradnju.

Lyra pharm

Lyra pharm postoji od 2009. godine, a s proizvodnjom prirodne kozmetike se počinju baviti 2012. godine. Njihovi proizvodi ne sadrže alkohole, konzervanse niti štetne sastojke, ekološki su prihvatljivi, pomno slagane recepture, ručne izrade s prirodnim sastojcima biljnog podrijetla. Njihovi najprodavaniji proizvodi su sapuni i deo kreme. Deo kreme od metvice i ružmarina su prvi proizvod s kojim ulaze u Lidlove trgovine kao brend prirodne ručno rađene kozmetike. Ističu da je suradnja s Lidlom za njih jako važna jer će time dobiti prostor za predstavljanje i upoznavanje kupaca s njihovim proizvodima, a od ciljeva za budućnost izdvajaju daljnje razvijanje svoje ponude s naglaskom na prirodno i ručno rađeno.

Delikatese Buretić Bregi

 

Tradicija uzgoja domaćih životinja obitelji Buretić seže još na početak 20. stoljeća. Osim prodaje svježeg mesa, 2001. godine započeli su s razvojem vlastitih proizvoda, čija se posebnost bazira na tradicijskim elementima kraja iz kojeg dolaze, Istre i Kvarnera. Buretići pri izradi svojih proizvoda koriste izuzetno kvalitetne sirovine, uz nove sastojke poput ružmarina, maslina ili tartufa.

Za obitelj Buretić suradnja s Lidlom predstavlja veliku pozornicu na kojoj imaju priliku predstaviti se široj publici u najboljem svjetlu. 

Drniške delicije Maran

Drniške delicije s proizvodnjom su započele prije 12 godina. Proizvode na tradicionalan način, ne koriste aditive niti pojačivače okusa i mirisa. Njihov najprodavaniji proizvod je pršut, a u Lidlu će nuditi i pečenicu. Suradnja s Lidlom im je značajna zbog raširenosti Lidlovih trgovina diljem Hrvatske čime njihovi proizvodi postaju još dostupniji. 

Torterie Macaron

Torterie Macaron su 2015. krenuli s vlastitom proizvodnjom u želji da tržištu ponude slastice najviše kvalitete, a njihovi proizvodi se sada mogu pronaći diljem Zagreba. Kvaliteta je njihov najveći imperativ, tako da pri proizvodnji svojih slastica koriste samo najbolje sastojke poput originalne belgijske čokolade, najkvalitetnijeg pistacija iz Irana, svježe voće i ostale premium sastojke kako bi u konačnici dobili vrhunski proizvod. Naglašavaju kako njihovi gosti najviše vole klasičnu tortu od sira, tzv. Cheesecake, kao i njihovu verziju s borovnicom. U Lidlu će ljubitelje tradicije i okusa iz bakine kuhinje oduševiti njihovi omiljeni bademovi kolačići - macaronsi koji su već osvojili Lidlove kupce. Planovi za budućnost su im nova otvaranja Torteria Macaron slastičarnica, kao i stalno unapređenje poslovanja. 

MIH sirane Pag

MIH Sirana Kolan s radom je započela 1995. godine. Sireve MIH Sirane krasi izvrsnost, individualni pristup izradi svake pojedine vrste, manufakturni način proizvodnje te nepromjenjiva kvaliteta robe tijekom 12 mjeseci. Njihovi planovi za budućnost su bezuvjetno zadržavanje nivoa kvalitete robe te pojačavanje prisutnosti proizvoda na hrvatskom tržištu uz jačanje izvoznog segmenta poslovanja.

Ecogos i OPG Jug

ECOGOS d.o.o. djeluje kao proizvođačka organizacija u sektoru voća i povrća te trenutno broji 47 članova – proizvođača među kojima je i OPG Jug.
ECOGOS pomaže svojim članovima u plasmanu njihovih proizvoda, ali i u optimizaciji troškova kroz zajedničku nabavu repromaterijala i sirovina potrebnih za proizvodnju. Također kao krovna organizacija radi na implementaciji i certificiranju pojedinih sustava kvalitete koji nam omogućuju plasman proizvoda na nova tržišta.

Opg Jug je jedan od začetnika ekološke proizvodnje u Hrvatskoj, a proizvođačka organizacija slijedi tu strategiju i svoj proizvodni program temelji na ekološkim proizvodima. U pogonima OPG-a Jug voće i povrće se prerađuje u gotove proizvode – eko voćne namaze i eko sokove. Proizvodi koji se plasiraju u Lidlove trgovine su voćni namazi koji su među najprodavanijim prerađevinama. 

Sapunoteka

Sapunoteka ove godine slavi deset godina poslovanja. Ono što karakterizira proizvode iz Sapunoteke su prirodni i kvalitetni sastojci, od kojih je većina domaćeg porijekla. Riječ je o veganskim proizvodima, bez sastojaka životinjskog porijekla ili proizvoda testiranih na životinjama. Kod pakiranja, Sapunoteka se trudi minimizirati plastiku kad god je to moguće, pa su tako proizvodi pakirani u ekološkoj ambalaži poput recikliranog papira i kartona te aluminijskih tuba. Jedan od omiljenih proizvoda svakako su prirodne kreme za ruke koje su dostupne u Lidlu tijekom akcije Okusi svoj zavičaj, a sve popularnije postaju i noćne kreme za lice, nešto noviji proizvod, također dostupan unutar ove akcije.

OPG Ernoić

Plantaža aronije zasađena je u proljeće 2014., a OPG Ernoić osnovano je 2015. godine. Aronija je poznata po snažnom antioksidativnom djelovanju. Ernoić proizvodi su potpuno prirodni, bez dodatka šećera te ne sadrže konzervanse. Ekološka aronija OPG Ernoić uzgojena je i prerađena s velikom pažnjom i brigom za okoliš. Visoke nutritivne vrijednosti aronije OPG Ernoić potvrđene su certifikatima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, koji im je također odobrio korištenje znaka „Živjeti zdravo“, na što su jako ponosni. 

Azena

Azena postoji kao obiteljska firma od 1995. godine, a nastavak je fitoterapeutskog i proizvodnog obrta g. Antuna Azenića koji se tom strukom bavio od 1970-ih godina. Okosnicu Azene danas čini treća generacija obitelji, predvođeni direktoricom Sennom Ušić Jogunica, poznatom hrvatskom odbojkaškom reprezentativkom. Djed Antun novoj generaciji prenio je tradiciju i filozofiju proizvodnje čajeva, tinktura i kozmetike visoke kvalitete, bazirane isključivo na prirodnim sastojcima te bez ikakvih konzervansa, aditiva, mirisa, i sintetičkih sastojaka. Ručno rađeni proizvodi sadrže antioksidante koji imaju iscjeljujući i hranjiv učinak. Azenini proizvodi rađeni su od pomno izabranih biljnih sastojaka visoke kakvoće te im više desetljeća zadovoljnih kupaca potvrđuju kvalitetu i učinkovitost. Ističu kako su ponosni što je Lidl prepoznao njihovu kvalitetu te dijele samo pozitivna iskustva i vesele ih budući zajednički projekti. Želja im je da hrvatskim kupcima omoguće pristup prirodnoj kozmetici najviše kvalitete po zaista pristupačnim cijenama, uz dostupnost edukacije putem njihovih društvenih mreža i savjetodavnog centra.

 

OPG Ferbežar

OPG Ferbežar je osnovano 2013., ali s proizvodnjom su započeli još 1998. godine. U cijeloj proizvodnji najvažnija je cjelovita zaokružena proizvodnja, od krmača, prasaca, tova do gotovog proizvoda; zdrava prehrana svinja bez umjetnih dodataka i kemije u ishrani, tov na otvorenom u prirodnom okruženju. Baziraju se na zdrave proizvode bez konzervansa, startera, E pojačivača, nitritne soli i sl., kao i na proizvode za ljude s alergijom i raznim bolestima. Vlasnik OPG-a ističe kako mu je rad s Lidlom kao dar s neba jer mu se na ovakav način otvara mogućnost kvalitetnog poslovanja. Plan mu je usavršavanje proizvoda, modernizacija opreme za rad i ako bude moguće, postati stalni dobavljač Lidla zdravom prehranom. U Lidlu će se predstaviti sa slavonskom kobasicom suhom i svježom za pečenje.