opasnost
Preglednik nije podržan

Preglednik nije podržan

karijera u Lidlu
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Želim raditi u Lidlu. Gdje mogu dobiti potrebne informacije?

Sve informacije u vezi zaposlenja kao i popis svih otvorenih radnih mjesta u trgovinama, skladištima, centrali ili obrazovnim i apsolventskim programima možete pronaći na našem portalu Karijera.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mogu li poslati otvorenu zamolbu za posao?

Ukoliko se želite prijaviti na naše natječaje, molimo Vas da to učinite online, putem prijave na portalu Karijera gdje možete pristupiti svim trenutno otvorenim natječajima.

Zamolbe za posao otvorenog tipa poslane putem pošte i e-maila, nažalost,  neće biti uzete u obzir.    

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nudi li Lidl poslove za studente?

Popis otvorenih radnih mjesta za studente također je objavljen na našem portalu Karijera.

trgovina
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kako mogu saznati gdje se nalazi najbliža trgovina?

Popis najbližih trgovina možete pronaći ovdje (pomoću poštanskog broja, mjesta i/ili naselja, možete vrlo jednostavno otkriti gdje se nalazi Vama najbliža trgovina).

Također možete koristiti i Lidlovu aplikaciju koja sadrži brojne dodatne usluge (popis proizvoda za kupovinu, podsjetnik o akcijama, aktualne letke i još mnogo toga).

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdje mogu pronaći informacije o radnom vremenu određene trgovine?

Radna vremena naših trgovina možete pronaći ovdje.

Također možete koristiti i Lidlovu aplikaciju koja sadrži brojne dodatne usluge (popis proizvoda za kupovinu, podsjetnik o akcijama, aktualne letke i još mnogo toga).

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdje je naveden telefonski broj određene trgovine?

Nažalost, nismo u mogućnosti ponuditi Vam direktne telefonske brojeve naših trgovina, međutim naši djelatnici stoje Vam na raspolaganju na samoj lokaciji. Za sva pitanja na raspolaganju Vam je i naša Služba za kupce.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Koje Lidlove trgovine imaju pekaru?

Sve Lidl trgovine imaju pekaru. Popis najbližih trgovina možete pronaći ovdje.

Također možete koristiti i Lidlovu aplikaciju koja sadrži brojne dodatne usluge (popis proizvoda za kupovinu, podsjetnik o akcijama, aktualne letke i još mnogo toga).

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdje mogu pronaći popis Lidl trgovina u inozemstvu?

Popis naših trgovina u Europi nalazi se ovdje.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mogu li unaprijed naručiti robu za preuzimanje?

Kao vodeća diskontna trgovina nudimo provjerenu kvalitetu i svježu robu po najpovoljnijim cijenama. Kako bismo pritom mogli raditi učinkovito i biti usmjereni na kupca, nažalost Vam ne možemo pripremiti robu za preuzimanje te Vas molimo za razumijevanje.                                                        
Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Koje vrste plaćanja mogu koristiti u Lidlovim trgovinama?

U svim Lidl trgovinama nudimo Vam mogućnost bezgotovinskog plaćanja putem sljedećih kartica:
Visa
Maestro
MasterCard
Diners
American Express
Plaćanje na rate putem navedenih kreditnih kartica  i plaćanje putem predračuna nije moguće.

Kao sredstvo plaćanja moguće je naravno koristiti i Lidlovu poklon karticu. Stanje na kartici možete provjeriti ovdje.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Moja Lidl poklon kartica nije aktivirana. Što mogu učiniti?

Poklon kartice aktiviraju se na blagajni u trgovini prilikom kupovine kartice, a svaki kupac uz račun dobiva i aktivacijsku potvrdu na kojoj je naveden datum i vrijeme aktivacije poklon kartice.

Za provjeru aktivacije Vaše darovne kartice molimo da stupite s nama u kontakt.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Koje je stanje na mojoj Lidl poklon kartici?

Trenutno stanje Vaše Lidl poklon kartici možete provjeriti ovdje.

Aktualni saldo poklon kartice prikazuje se i na računu koji je izdan u trgovini prilikom zadnje kupnje karticom. Osim toga, stanje računa je moguće provjeriti na blagajni u bilo kojoj Lidl trgovini na području Republike Hrvatske.

proizvodi
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Neprehrambeni proizvod je neispravan. Što mogu učiniti?

Molimo Vas da se s računom i proizvodom uputite u najbližu Lidl trgovinu. Također se možete obratiti nadleženom servis partneru na telefonski broj koji je naveden u uputama za uporabu. Upute za uporabu možete pronaći i ovdje.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Želim vratiti neprehrambeni proizvod koji mi se ne sviđa / ne odgovara. Što mogu učiniti?

Promijenili ste mišljenje?

Nema problema!

Rado ćemo Vam vratiti novac ukoliko:

- Imate račun za kupljeni proizvod
- Nije prošlo više od 30 dana od kupnje proizvoda
- Proizvod je originalno zapakiran
- Proizvod nije skuplji od 500 kn i nije visokotehnološki (“high-tech”) proizvod

Jamstvo proizvođača, kao i druga prava iz zakona u vezi neispravnih proizvoda, vrijede neovisno o ovome.

Prije povrata ili zamjene proizvoda obratite se našem osoblju na blagajni. Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mogu li u trgovini predati stare električne uređaje?

Sukladno Pravilniku o gospodarenju otpadnom električnom i elektroničkom opremom Lidl Hrvatska bez ikakve naknade od kupaca preuzima elektro otpad i sve vrste žarulja.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nisam zadovoljan kvalitetom prehrambenog proizvoda. Mogu li ga vratiti?

Ako niste zadovoljni kvalitetom prehrambenog proizvoda kupljenog u jednoj od naših trgovina, isti možete vratiti i dobiti povrat novca.

Niste dobili potrebne informacije? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Koje se provjere kvalitete i održivosti provode na Lidlovim proizvodima?

Naši proizvodi i procesi provjeravaju se u skladu sa standardima za sigurnost i kvalitetu. Dodatne informacije

Certifikate i oznake sukladnosti istaknute na našim proizvodima možete pronaći ovdje.

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Gdje mogu dobiti informacije o sastavu proizvoda?

Sastav proizvoda naveden je na ambalaži.                                                                                                 

Informacije o sastavu Lidlovih sredstava za pranje, čišćenje i održavanje možete pronaći ovdje.                                                                                             

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Želim naručiti dio koji mi nedostaje ili rezervni dio za proizvod. Što mogu učiniti?

U vezi narudžbe nedostajućih ili rezervnih dijelova obratite se servisnom partneru navedenom u uputama za uporabu vašega uređaja.

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Na koji način mogu dobiti upute za uporabu?

Upute za uporabu proizvoda Lidlovih robnih marki možete preuzeti ovdje.

Reklamni letci
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Što je aktualno u letku?

Aktualni letak možete pronaći ovdje.

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kako se mijenja letak?

Naša ponuda prehrambenih i neprehrambenih proizvoda mijenja se svakog ponedjeljka i četvrtka.
Tijekom godine imamo i tematske tjedne različitih kuhinja (francuska, talijanska, azijska itd.), a za uskršnje i božićne blagdane nudimo Deluxe proizvode.  

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Jesu li akcije iz reklamnog letka iste na razini cijele države?

Naša ponuda prehrambenih i neprehrambenih proizvoda ista je u svim trgovinama na području Republike Hrvatske.

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kako mogu (ponovo) dobivati Lidlove reklamne letke?

Letke možete pronaći u svim našim trgovinama na ulazu u trgovinu.                                    

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Aktualnu ponudu možete pronaći ovdje.

Korištenjem Lidlove aplikacije nemate uvid samo u aktualne ponude već možete podesiti i podsjetnike za nove ponude.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Više ne želim dobivati reklamne letke. Što mogu učiniti?

Pojedinačne adrese nije moguće isključiti iz područja distribucije letaka. Međutim, ako više ne želite primati reklamne letke, molimo Vas da to naznačite na svojem poštanskom sandučiću.                                                                                                         

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kako mogu saznati u kojoj je trgovini je reklamirani proizvod još raspoloživ?

Za provjeru stanja zaliha neprehrambenih proizvoda koji su bili u ponudi u zadnja dva akcijska termina možete se obratiti Lidl Službi za kupce.                                                                                                                              

Stanje zaliha prehrambenih proizvoda kao i stanje zaliha neprehrambenih proizvoda koji su bili u ponudi prije više od dva akcijska termina moguće je provjeriti isključivo osobno u našim trgovinama.                                                                                                                                                                

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Kada će reklamirani proizvod iz jedne od prethodnih akcija biti ponovno u ponudi?

Kako biste pravovremeno bili obaviješteni o našim ponudama možete preuzeti Lidlovu aplikaciju ili se pretplatiti na naš Newsletter.                                                                                                                                                         

Imate dodatnih pitanja? Ovdje stupite u kontakt s nama.

Suradnja s Lidlom
ZAŠTITA PODATAKA