Službeno stajalište o nabavi sirovina kakaa, kave i čaja prema načelima održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci

25. ožujka 2019. godine – Trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je još jedno službeno stajalište, i to o nabavi sirovina kave, čaja i kakaa po principu održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci. Lidl Hrvatska želi omogućiti svojim kupcima što veću mogućnost praćenja sljedivosti proizvoda, kako bi potrošači mogli informirano odlučivati o procesu kupnje. Lidl neprestano osluškuje potrebe potrošača i aktivno djeluje na njihovom ostvarenju. Upravo zato se obvezao na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine.

Uvijek uz mene

KAKAO

Lidl planira postati tržišni lider po pitanju plasmana proizvoda pod privatnom robnom markom dobivenih na principu održivosti poslovanja. Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, Lidl zaključno s 2022. godinom planira certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom.

KAVA

Slično kao i na proizvodima koji u svom sastavu imaju sirovinu kakaa, Lidl postepeno širi i ponudu kave s Fairtrade, UTZ, BIO ili Rainforest Alliance certifikacijom. Sljedeći korak je osigurati da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine.

ČAJ

Kada je riječ o asortimanu čaja, Lidl Hrvatska u svojoj ponudi pod privatnom robnom markom čajeva ima raznolike proizvode s BIO, Rainforest Alliance, UTZ ili UEBT certifikacijom, a cilj je da se do kraja 2022. godine osigura 100% certificirana sirovina na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja. Iste godine Lidl planira osigurati i 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja. Navedeni proizvodi moraju biti certificirani Fairtrade, Rainforest Alliance BIO ili UEBT/UTZ oznakom podrijetla kao jamstvom kvalitete i održivih metoda uzgoja.

ODRŽIVO POSLOVANJE

Lidl Hrvatska aktivno podržava savjesno upravljanje resursima, sprječavanje nepotrebnih sječa šuma i dobivanje sirovina poput celuloze, kave, čaja te kakaa iz održivih izvora, ali i kontinuirano traži alternative već rizične sirovine poput palminog ulja.

Lidl Hrvatska je od travnja 2017. do danas objavio službena stajališta o različitim segmentima svoga asortimana, a sve u cilju održivosti i unaprjeđenja poslovanja. Informacije o svim službenim stajalištima Lidla Hrvatska možete pronaći ovdje: https://www.lidl.hr/hr/Asortiman.htm