Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda

Lidl će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih robnih marki postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli za 20%, kako bi pridonio edukaciji vlastitih potrošača o značaju zdrave prehrane i umjerenoj konzumaciji proizvoda koji u svom sastavu imaju značajniji udio šećera i soli.

Manje slatko, manje slano

U smjeru ostvarenja definiranog cilja, postupno će se provoditi sljedeće mjere:

Smanjenje dodane količine šećera i soli u proizvodima privatne robne marke: kvalitetnom suradnjom s našim dobavljačima i praćenjem trendova na tržištu postupno ćemo smanjivati postojeći udio dodanog šećera i soli na dijelu asortimana. Intenzivno ćemo raditi na oblikovanju i razvoju novih receptura, koje će i dalje pratiti postojeće visoke Lidlove standarde kvalitete.
Ponuda alternativnih proizvoda: našim kupcima ćemo ponuditi veći izbor alternativnih artikala po pojedinim kategorijama proizvoda sa smanjenim udjelom šećera ili soli.
Marketinške aktivnosti za zdraviju prehranu: u suradnji s partnerima Lidl Hrvatska radit će na informiranju šire javnosti o značaju zdrave i uravnotežene prehrane.

Kod smanjenja udjela šećera u proizvodima naglasak je stavljen na žitarice te asortiman keksa i konditorskih proizvoda, dok su kod smanjenja udjela soli u fokusu namirnice koje se učestalo konzumiraju te imaju visok udio u prosječnom dnevnom unosu soli: gotova jela (pizza), kruh i peciva, mesne prerađevine i slane grickalice

Da biste pogledali naš Position paper molimo kliknite na link ispod: