BIO proizvodi, namirnice domaćeg podrijetla, vegetarijanske i veganske alternative, proizvodi bez laktoze i glutena

8. svibnja 2018. godine - Nakon objavljivanja position papera za ribu i riblje proizvode, jaja iz podnog uzgoja te za smanjenje udjela soli i šećera u svojim proizvodima, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o proširenju ponude proizvoda za osviještenu prehranu unutar svoje privatne robne marke. Ovim potezom, Lidl svojim kupcima želi omogućiti ponudu koja uzima u obzir njihove osobne preferencije, ali i zdravstvene zahtjeve poput intolerancija i alergija. Lidl Hrvatska odlikuje se raznolikim asortimanom koji se neprestano mijenja i obogaćuje novim proizvodima, ali i namirnicama za osviještenu prehranu poput BIO artikala, proizvoda bez laktoze i glutena, autohtonih proizvoda te veganskim i vegetarijanskim alternativama.

Osviještena prehrana

Lidl Hrvatska neprestano proaktivno djeluje u smjeru podizanja svijesti svojih kupaca o važnosti očuvanja zdravlja kao najvažnijeg resursa. Današnji kupci savjesno pristupaju prehrani, a moderan način života iziskuje dobru organizaciju, planiranje obroka i unos uravnoteženih namirnica u organizam, a sve kako bi se spriječio štetan utjecaj stresa kojem smo svakodnevno izloženi. Cilj Lidla Hrvatska je aktivno pratiti svjetske trendove i na domaćem tržištu kupcima omogućiti samostalan izbor proizvoda sukladno vlastitim stavovima i potrošačkim preferencijama.

Upravo zato, u Lidlovoj ponudi nalaze se: brend hrvatskih autohtonih proizvoda Okusi zavičaja, ponuda BIO proizvoda unutar Vitalnog kutka, brend Okusi svoj zavičaj s proizvodima malih hrvatskih proizvođača i OPG-ova koji se neprestano proširuje novim artiklima, suhomesnati proizvodi pod privatnom robnom markom Pikok Pure bez dodatnih pojačivača okusa, umjetnih bojila i glutena te proizvode bez laktoze i glutena, kao i mnoge druge vegetarijanske i veganske alternative.

Jedan od glavnih ciljeva Lidlovog programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o uravnoteženoj prehrani. U skladu s ovim, Lidl je započeo s izdavanjem position papera, a kroz svoj position paper o proširenju asortimana za osviještenu prehranu obvezuje se da će u Hrvatskoj svoju ponudu unutar privatne robne marke neprestano razvijati i nadopunjavati BIO artiklima, proizvodima bez glutena i laktoze, regionalnim te veganskim i vegetarijanskim proizvodima. Pritom će posebnu pažnju pridavati osiguravanju visokih standarda kvalitete proizvoda.

Da biste pogledali naš Position paper molimo kliknite na link ispod: