Riba iz održivog uzgoja

Zagreb, 3. travnja 2017. – Potrošači, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla. Lidlov program društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ počiva na tvrdnji da dugoročan uspjeh svake poslovne aktivnosti zahtjeva usvajanje praksi održivosti. Lidlov je cilj doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani. Na taj način, Lidl namjerava napraviti trajan doprinos očuvanju okoliša te dobrobiti ljudi i životinja koji su uključeni u Lidlov lanac vrijednosti. U skladu s ovim, Lidl Hrvatska započinje s objavljivanjem position papera o različitim kategorijama svojih proizvoda. Prvi position paper izdan je za ribu i riblje proizvode. Lidl će tako, podržavajući načela održivog ribolova, certificirati dio svojih ribljih proizvoda plavim MSC žigom Vijeća za očuvanje mora (MSC - Marine Stewardship Council).

Poštujmo more

MSC (Marine Stewardship Council/Vijeće za očuvanje mora) je neovisna, neprofitna globalna organizacija, koja je osnovana 1992. godine s ciljem pronalaženja rješenja u vezi problema neodrživog ribarenja te osiguranja plodova mora u budućnosti. U oceanima se ulovi toliko ribe da bi, ukoliko se tako nastavi, riblja vrsta mogla postati ugrožena, a to šteti ekološkom sustavu kao i ribljoj industriji cijelog svijeta. MSC je postavio standard za nezavisno ocjenjivanje ribarenja diljem svijeta. Ukoliko su zadovoljeni zahtjevi MSC-a, proizvode se smije označiti s plavim MSC-žigom kojim se osigurava održivi ulov.

Franceca Oppia, direktorica MSC programa za Italiju i Hrvatsku, dodatno objašnjava; „Lidl Hrvatska svojom ponudom velikog dijela asortimana s plavim žigom kupcima omogućava pristup certificiranim proizvodima te na taj način čini razliku za budućnost oceana. Nadamo se da će pozitivni primjer Lidlove prakse utjecati i na druge maloprodajne lance i brendove kako bi se stvorilo održivo tržište plodova mora u Hrvatskoj.“

Nadalje se Lidl Hrvatska uz MSC program u svom position paperu obvezuje i da će do kraja 2017. godine na pakiranja ribljih delicija, ribljih konzervi, smrznute i svježe ribe (na kojima ima dovoljno mjesta za to) otisnuti QR kod. Na ovaj način želi potaknuti potrošnju održivih ribljih proizvoda te senzibilizirati kupce za ovu temu. Nadalje, Lidl želi potaknuti prodaju ribe iz Jadranskog mora proširujući ponudu svježe i smrznute jadranske ribe, posebice u svom asortimanu proizvoda „Okusi zavičaja“.

Da biste pogledali naš Position paper molimo kliknite na link ispod: