Jaja iz podnog uzgoja

Lidl od 2025. godine u Hrvatskoj planira prodaju isključivo jaja iz podnog uzgoja. Također će sav asortiman proizvoda koji po recepturi sadrže svježa jaja do 2025. godine biti prebačen na podni uzgoj. Podni uzgoj podrazumijeva uzgoj pri kojem nesilice nisu u kavezima, već su slobodne unutar objekta. Jaja se nesu u gnijezda na prirodan način, a kokoši nesilice lete, čeprkaju po stelji i spavaju na šipkama. Svježa jaja automatski se pakiraju iz gnijezda bez ljudskog kontakta, čime su zadovoljeni najviši standardi u higijeni hrane. Osim što su ova jaja dobivena potpuno prirodnim putem, izuzetno su ukusna i zdrava, te se velika pažnja pridaje odnosu prema životinjama.

Klub sretnih kokica

Jedan od glavnih ciljeva Lidlovog programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani. U skladu s ovim, Lidl je započeo s izdavanjem position papera za različite kategorije svojih proizvoda. Kroz svoj position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju receptura proizvoda privatne robne marke, Lidl Hrvatska zauzima poziciju tržišnog lidera glede provođenja legislativa Europske unije u smjeru osiguranja jednake dostupnosti kvalitetnih jaja, ali i općenito kvalitetne hrane, svim hrvatskim stanovnicima, pritom poštujući visoke standarde proizvodnje istih na principima održivog razvoja.

Kokoši nesilice koje nisu ograničene kavezima smatraju se sretnijima, dok su jaja proizvedena na taj način neupitne kvalitete. Kod dobivanja jaja iz podnog uzgoja kokoši nesilice se kreću slobodno u prostoru. Prema većini javno dostupnih istraživanja, jaja dobivena iz podnog uzgoja imaju mnogo veću masu, mnogo više pigmenta, nešto deblju ljusku i bogatija su nutrijentima. Raznolikost ponude, visokokvalitetni proizvodi po najboljim cijenama, pružanje snažne podrške hrvatskim proizvođačima, ali i očuvanje zdravlja naših kupaca nit su vodilja u oblikovanju svih Lidlovih projekata.

Krajnji cilj je do 2025. godine cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja. Pod privatnom robnom markom „Okusi zavičaja“, naši kupci mogu pronaći jaja iz podnog uzgoja proizvedena u skladu s visokim europskim regulativama te na dijelu našeg asortimana i raspoložive artikle koji u svojim recepturama već sadrže jaja iz podnog uzgoja.
 

Da biste pogledali naš Position paper molimo kliknite na link ispod: