Pravila Lupilu kampanje „Sve što beba treba“
1. Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. (dalje: „Lidl“) organizira Lupilu kampanju „Sve što beba treba“ (dalje: „Kampanja“) koja počinje 2.9.2024. i traje do isteka zaliha.
2. U okviru Kampanje Lidl Plus korisnicima će se besplatno dijeliti ukupno 20.000 Lupilu poklon paketa, pri čemu se paket sastoji od:
- 1 pakiranja Lupilu zaštitne kreme,
- 1 pakiranja Lupilu vlažnih maramica s ekstraktom kamilice ili masline,
- 1 pakiranja Lupilu Premium pelena (veličina 2),
- 1 primjerka personaliziranog vodiča „Sve što beba treba“ s imenom vašeg djeteta
3. Da bi prijava sudionika bila valjana potrebno je putem Lidl Plus aplikacije pristupiti obrascu i upisati sve potrebne podatke te da dani podaci budu točni i da se odnose na sudionika (nije dopušteno sudjelovati u Kampanji s netočnim, lažnim ili tuđim podacima).
4. Sudionik koji se do isteka zaliha uredno prijavi za sudjelovanje u Kampanji može dobiti samo jedan Lupilu paket za svoje kućanstvo na navedenu adresu stanovanja (bez obzira na broj članova kućanstva/broj djece). Ako se za sudjelovanje u Kampanji prijavi više sudionika iz istog kućanstva, kućanstvo ima pravo samo na jedan Lupilu paket te će samo jedan sudionik dobiti paket u slučaju da je njegova prijava u skladu s ovim Pravilima.
5. Nije dopušteno da sudionik izvrši više prijava u okviru Kampanje (npr. da se prijavi s više različitih identiteta, ili s više različitih email adresa ili adresa stanovanja, ili više puta s jednom adresom stanovanja, itd.).
6. U slučaju sumnje na zlouporabu (povredu ovih pravila kao npr. višestruke prijave, itd.), Lidl ima pravo zatražiti od sudionika dodatne podatke radi provjere radi li se o zlouporabi te u slučaju da utvrdi zlouporabu ima pravo odbiti slanje Lupilu paketa. Ako sudionik odbije surađivati s Lidlom i dostaviti podatke potrebne za provjeru, Lidl ima pravo uskratiti slanje Lupilu paketa.
7. Budući da se radi o besplatnoj podjeli paketa, isključena je odgovornost Lidla za bilo kakve eventualne materijalne nedostatke Lupilu paketa odnosno sadržaja/proizvoda u paketu (npr. ako proizvod nedostaje u paketu, ako je proizvod oštećen, ako je u tiskanim materijalima gramatička pogreška ili pogreška u personalizaciji, itd.).
8. Lidl nije odgovoran za bilo kakve eventualne probleme koji mogu nastati prilikom dostave paketa jer dostavu ne vrši Lidl nego vanjske dostavne službe. U slučaju problema u dostavi paketa, sudionik je dužan javiti se dostavnoj službi radi rješenja problema.