Više za vas!
Izbornik
Glavni sadržaj

Na putu prema sutra

Themenbild Auf dem Weg nach Morgen

Kao tvrtka, naš cilj je uvijek pomiriti socijalna i ekološka pitanja, kako bi opravdali Vaše povjerenje."Održivost" već dugi niz godina ima važno mjesto na prioritetnoj ljestvici Lidla koje se može vidjeti u i izvan naše osnovne djelatnosti. Naše različite angažmane u području održivosti od samog početka se intenzivno procjenjuju i prate tako da pokažemo odgovornost za proizvode koje nudimo.

O svim našim društvenim i ekološkim aktivnostima obavještavamo preko interneta, u našim tjednim brošurama kao i putem medija pod motom „Na putu za sutra“. Tako Vam pokazujemo da Vam dnevno nudimo artikle najbolje kvalitete i uz to još preuzimamo svoju odgovornost prema čovjeku i prirodi. Jer naš cilj je da nam i dalje poklanjate Vaše povjerenje!

U jednom aktualnom istraživanju, koji su proveli brands & value, Lidlova kvalitetna marka FAIRGLOBE zauzela je deveto mjesto u top deset najtrajnijih brendova 2009.-te.