Više za vas!
Izbornik
Glavni sadržaj

Lidl izvezao 70% više hrvatskih proizvoda u prvoj polovici godine u odnosu na 2014.

lidl

 

Ključ Lidlovog uspjeha su kvaliteta proizvoda i partnerski odnos s dobavljačima

Zagreb, 20. srpnja 2015. godine – Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, u prva dva kvartala ostvario je izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje u vrijednosti od skoro 3,4 milijuna eura. U odnosu na prva dva kvartala 2014. godine, ostvaren je porast od gotovo 70%. Kvaliteta proizvoda kojom osvaja sve veći broj novih potrošača zaslužna je za ovaj veliki uspjeh, kao i odlična suradnja s dobavljačima. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i europskim domovima brojnih kupaca.

U 2014. godini Lidl je izvezao čak 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo. Lidl najviše izvozi proizvode hrvatskih tvrtki PPK i Pivac. Najveći porast u izvozu u prvoj polovici godine u odnosu na prvu polovicu 2014. godine ostvarili su proizvodi poduzeća Vodoplast, PPK i Atlantic. Lidl je ove godine uspješno izvezao i proizvode hrvatskih tvrtki koje prošle godine nisu bile u ponudi za strana tražišta tako da su Dukat, Meggle Hrvatska, Kandit i Zdenka od početka zabilježili velik uspjeh plasmanom kroz Lidl mrežu.

Lidl izvozi najviše hrvatskih proizvoda u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku i Češku. U planu je i izvoz hrvatskih proizvoda u Španjolsku i Portugal te druge zemlje Europe. Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi na strana tržišta plasiraju se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima na tim tržištima poznate, a dio proizvoda se prodaje pod svojim hrvatskim brendovima. Lidlovi dobavljači na ovaj način koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje. Lidl veliku pozornost pridaje i razvoju odnosa s dobavljačima i uspostavljanju uspješnih suradnji koje su ključne prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima. Lidl kontinuirano razvija suradnju s domaćim proizvođačima u Hrvatskoj te do kraja 2015. godine planira nastaviti s jačanjem suradnje kroz još veći izvoz hrvatskih proizvoda.