Više za vas!
Izbornik
Glavni sadržaj

Lidl predstavio kampanju svježina

 

Tomislav Škunca i Renata Sopek pripremali zdrave i ukusne delicije od svježeg voća i povrća s Lidlove tržnice

16. lipnja 2015. Zagreb - Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je danas svoju kampanju Svježina – Voće i povrće. Poznati kuhar Tomislav Škunca Škuf, uz pomoć Renate Sopek, ovom je prilikom pripremao ukusne i zdrave obroke, a sve u čarobnoj atmosferi terase restorana Gallo. Lidlova tržnica obiluje bojama, okusima i mirisima uvijek svježeg voća i povrća, koje se u Lidlove trgovine dostavlja svakodnevno.


Lidl je danas, u prekrasnom prostoru restorana Gallo, predstavio svoju kampanju Svježina, a Tomislav Škunca Škuf i Renata Sopek ovom su prigodom pripremali slasne obroke od svježeg voća i povrća s Lidlove tržnice. Namirnice s Lidlove tržnice uvijek su svježe i kontrolirane te zajamčene kvalitete i najpovoljnije cijene. Lidlova tržnica mami sočnim jabukama, zrelim citrusima, povrćem punim vitamina. Baš kao i na omiljeni plac, na Lidlovu tržnicu dolazimo kako bismo svakodnevno iz obilja svježeg voća i povrća odabrali najbolje namirnice od kojih se kuhaju ukusna, zdrava i raznolika jela.

Lidlovo voće i povrće u tržnice se dostavlja svakodnevno, a iskusni radnici kontroliraju njegovu svježinu i kvalitetu, posebno pazeći da su temperatura i vlažnost zraka idelani za prijevoz i skladištenje voća i povrća, pa su tako u trgovini samo sočne i mirisne namirnice. Redovito se kontrolira cijeli proces dostave, a namirnice koje ne zadovoljavaju kvalitetom, vraćaju se proizvođaču. Također, Lidl godinama surađuje s provjerenim dobavljačima, smanjujući broj posrednika između kupaca i proizvođača.