Više za vas!
Izbornik
Glavni sadržaj

RECI DA! I DARUJ LJEPŠU SVAKODNEVICU DJECI U DJEČJIM DOMOVIMA

Lidl Hrvatska i Procter&Gamble nastavljaju zajedničku akciju „Reci DA!“ kojom će uljepšati svakodnevicu djeci u dječjim domovima.

Tijekom dvomjesečne akcije u trgovinama Lidla u akciji „Reci DA!“ za djecu s Downovim sindromom prošle je godine prikupljeno čak 243 tisuće kuna za nabavu suvremenih pomagala poput posebno prilagođenih tableta i programskih paketa. U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a od toga ih je oko devetsto u dobi do 20 godina. Tvrtke Lidl Hrvatska i Procter&Gamble akciju su provodile tijekom svibnja i lipnja diljem Hrvatske. Za svaki kupljeni P&G proizvod u trgovinama Lidl Hrvatska kupci su bili u prilici donirati jednu kunu za djecu sa sindromom Down. „Reci DA!“ su podržale i poznate osobe: Mladen Kušec, Oliver Dragojević i Judita Franković.

Nakon uspješno provedene akcije „Reci DA!“ za djecu s Downovim sindromom u kojoj smo zajedno s tvrtkom Procter&Gamble djeci s Downovim sindromom omogućili kvalitetnije i bolje učenje, u travnju započinje humanitarna kampanja „Reci DA!“ – daruj ljepšu svakodnevicu djeci u dječjim domovima.

Ovom kampanjom opremit ćemo dječje domove diljem Hrvatske opremom za učenje, namještajem, opremom za unutarnje ili vanjske igraonice, a uz pomoć dizajnerice interijera Mirjane Mikulec uređivat će se i prostor kako bi djeca i mladi odrastali u što ugodnijem okruženju. Podršku kampanji „Reci DA!“ pružilo je i Ministarstvo socijalne politike i mladih.

Humanitarna kampanja „Reci DA!“ za djecu u dječjim domovima započinje 20. travnja i trajat će do kraja lipnja.

Uključite se i vi u ovu plemenitu akciju i to kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G u Lidlovim trgovinama te na taj način zajedno uljepšajmo svakodnevicu djece u dječjim domovima!